Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #13181  
Old 05-01-2011, 04:08 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Den var rätt så rolig, synd att den bara gör 10 km/h!
 
  #13182  
Old 05-01-2011, 05:53 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan, det var nära att jag lyckades med den perfekta hämnden igår! För att dra den korta versionen; Polarn och hans brud gjorde slut för att bruden var ute på lite väl hal is. Då började vi (kompisar till polarn) ogilla henne, men han förlät henne och nu träffas dom igen. Igår träffade jag hennes syrra ute och tänkte "Ahh, här ska det fräsas. Hon (polarns brud) kommer bli helt jävla tokig." Jag och syrran lämnar stället tillsammans och hoppar in i taxin, DÅ ändrar hon sig. Så jävla nära ...
 
  #13183  
Old 05-01-2011, 06:13 AM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by strebo
Jag och syrran lämnar stället tillsammans och hoppar in i taxin, DÅ ändrar hon sig. Så jävla nära ...
Det borde vara förbjudet att ändra sig vid detta skede, helvetes störande.

edit: whops, klippte visst quoten av på lite sjukt/komiskt ställe..
 

Last edited by Chubster; 05-01-2011 at 06:14 AM. Reason: ..
  #13184  
Old 05-01-2011, 07:14 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha Chubster! Perfekt citat där
 
  #13185  
Old 05-01-2011, 07:17 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha Chub! Hoppas du lyckas med syrran nästa gång Streb
 
  #13186  
Old 05-01-2011, 07:38 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Gissa om den här är svårsåld med automatlåda och 17,000 mil Säljaren har ett helt avsnitt i sin annons där han försöker berättiga tipsy-tronicen. Den där kommer han aaaldrig sälja.

Porsche 993 - RS vinge | Jönköping | Blocket
 
  #13187  
Old 05-01-2011, 11:35 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Gissa om den här är svårsåld med automatlåda och 17,000 mil Säljaren har ett helt avsnitt i sin annons där han försöker berättiga tipsy-tronicen. Den där kommer han aaaldrig sälja.

Porsche 993 - RS vinge | Jönköping | Blocket
Blocket är nog den app jag använder mest på min iphone , har sett denna också!
 
  #13188  
Old 05-01-2011, 11:54 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Eller varför inte satsa på den här hästen,,, tjuren menar jag:

Snäll, äldre simmentaltjur | Skåne | Blocket
 
  #13189  
Old 05-01-2011, 01:02 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Eller varför inte satsa på den här hästen,,, tjuren menar jag:

Snäll, äldre simmentaltjur | Skåne | Blocket
Svincool ju. Sån där skulle jag vilja ha på tomten och skrämma grannarna med.

Förresten Axman, vad sägs om ett joint venture? Vi går in 50/50 i det här stället - Striptease live cafe i Sär med egen fastighet | Dalarna | Blocket
 
  #13190  
Old 05-01-2011, 01:07 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Svincool ju. Sån där skulle jag vilja ha på tomten och skrämma grannarna med.

Förresten Axman, vad sägs om ett joint venture? Vi går in 50/50 i det här stället - Striptease live cafe i Sär med egen fastighet | Dalarna | Blocket
Jox, är du fortfarande full?

"Striptease Club i Särna med egen fastighet
Stor fastighet i centrala Särna. Fastighet är i två plan med stor källare och tre garage med total yta på över 500 kvm, på boten våningen är Café McDragans med striptease live och på andra våningen är två lägenheter. Fastighet med stora möjligheter plus affärs rörelse med framgångsrikt koncept.
Café är rustat med allt som behövs för att driva restaurang med alkohol rättigheter, med tanke att regering kommer att sänka krog moms är det gyllene tid att skaffa ett jobb och boende med affärs rörelse som har ett unikt koncept. Stor efterfrågan efter garage som har en yta på nästan 150 kvm.
Vill du ha jobb och bo billigt är det rätt tid att satsa, jag begär bara 450 000:- för rörelse och fastighet. Den som kommer först till tjejen, barnet är hans.
Mejla eller ring Dragan"
 



All times are GMT -4. The time now is 03:41 AM.