Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12871  
Old 04-25-2011, 09:51 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
  #12872  
Old 04-25-2011, 11:36 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha Aler du låter precis som Alex Schulman
har legat och solat hela dagen utanför min lägenhet och trräffade av en slump en bekant som vårstädade sin 964 C4 utanför mitt hus. Riktigt fin bil faktiskt, förstår att du saknar din Jox.
 
  #12873  
Old 04-25-2011, 12:29 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Ja, jag har upptäckt att BMW-världen är betydligt dyrare än Mini-världen dessvärre.
Men jag är snål och håller utkik efter lätt begagnade prylar i första hand.
Så ser du en short shift, ett bra avgas eller ngt annat till en vettig slant så säg till.
Jag är ju fortfarande student, så man måste vara prismedveten
Du är himla cool för att vara student, grattis till jobbet BTW
 
  #12874  
Old 04-25-2011, 12:42 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
^^Skit i priset och gå loss i BMW Performance katalogen istället För att citera alla modebloggare, deras stolar är "Too die for, OMG CRAVINGS!!!!!!!!!!"
Hade de inte kostat 46 000:- (!!!) så hade jag köpt dem på studs.

Bra framletat. Vette tusan om jag får plats med klistermärkena. När man köper en BMW så medföljer ju ett "jag har en liten snopp, men en rak sexa"-märket och "Stöd din lokala pizzeria"-klistermärke. Känns som det kan bli för plottrigt med tre klistermärken på.

Originally Posted by Axman
Du är himla cool för att vara student, grattis till jobbet BTW
Jag har väl suttit för länge på forum, för jag vet inte riktigt om du är sarkastisk eller ej Men tack ändå!
 
  #12875  
Old 04-25-2011, 01:14 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jag har väl suttit för länge på forum, för jag vet inte riktigt om du är sarkastisk eller ej Men tack ändå!
Absolut inte Dave, jag är alltid ärlig och sällan sarkastisk. Heder åt dig och alla andra trevliga svenskar på detta forum, jag tycker ni är så coola alla så jag bryr mig inte om något annat forum! Tänker på er alla som kompisar
 
  #12876  
Old 04-25-2011, 01:21 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ytterligare en dag av stenhårt trädgårdsarbete avklarat. Phew! Gym i all ära, men att lyfta skit fram och tillbaka, svinga yxan, köra röjsåg m.m oavbrutet i två dar blir man grymt rippad på

Och väldigt solbränd!
 
  #12877  
Old 04-25-2011, 01:30 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Ytterligare en dag av stenhårt trädgårdsarbete avklarat. Phew! Gym i all ära, men att lyfta skit fram och tillbaka, svinga yxan, köra röjsåg m.m oavbrutet i två dar blir man grymt rippad på

Och väldigt solbränd!
Härligt Jox!
 
  #12878  
Old 04-25-2011, 01:41 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Absolut inte Dave, jag är alltid ärlig och sällan sarkastisk. Heder åt dig och alla andra trevliga svenskar på detta forum, jag tycker ni är så coola alla så jag bryr mig inte om något annat forum! Tänker på er alla som kompisar
Är ju inte så konstigt, när man kör M3 kallar man ju alla för kompis

Tack så mycket, vi kan ju försöka ta ett mini meet i Skåne någon gång. Jag är i Malmö alla vardagar och kommer ha ett betydligt luftigare schema framöver.
 
  #12879  
Old 04-25-2011, 01:47 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Är ju inte så konstigt, när man kör M3 kallar man ju alla för kompis

Tack så mycket, vi kan ju försöka ta ett mini meet i Skåne någon gång. Jag är i Malmö alla vardagar och kommer ha ett betydligt luftigare schema framöver.
Dave, jag är i Malmö minst 2 ggr i veckan och jag bestämmer själv mitt schema

PM:a ditt mobilnummer!
 
  #12880  
Old 04-25-2011, 01:55 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by Ludas
Haha Aler du låter precis som Alex Schulman
Hehe, kan vara från han jag har fått det. Jag har även fått höra att jag ser ut som honom när jag var snaggad vilket jag tog som en stor förolämpning.
 



All times are GMT -4. The time now is 05:00 AM.