Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12861  
Old 04-24-2011, 03:03 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jo, men det där är ju som sagt piggy back. Jag har hittat ett asbra pris på just en Vishnu. SKönt att det i tentaplugget känns viktigare att läsa om olika motortrim än om det man ska ha på sluttentamen och som avgör om jag faktiskt ska få jobba
 
  #12862  
Old 04-24-2011, 05:39 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Det händer verkligen inte ofta att jag blir helt ställd när jag ser en sportbil.

Gick hem till min lgh och höll på att tappa hakan när jag kom runt hörnet. Vad i helvete, en tunad NSX eller? Var tvungen att kolla upp på vägverket innan jag förstod att det var en Acura från 1991. Mer än så har jag dock inte kunnat klura ut. Sorry för dåliga bilder, min mobil kan inte fota i mörkret. Någon som vet något närmare om modell osv?
 

Last edited by Ludas; 08-06-2012 at 02:55 PM.
  #12863  
Old 04-24-2011, 05:54 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
^^Är en NSX med bodykit från Veilside.
 
  #12864  
Old 04-24-2011, 05:55 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Acura = honda. Det är precis som du trodde en NSX med typ veilside kjolpaket


edit: too late :P
 
  #12865  
Old 04-24-2011, 06:28 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Satan i gatan vilken bra helg!
 
  #12866  
Old 04-25-2011, 08:06 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Shit är det sant? Tar de bort spärren samtidigt då eller?

På vilket sätt spärrar egentligen BMW sina bilar till 250kmh? Har BMW växlat bilarna så att det inte går att köra fortare eller hur funkar det?
Jag har ingen spärr i min M3, den är borttagen direkt från fabrik med alla garantier kvar, enligt BMW ska den toppa 280 km/h

Jag har dålig erfarenhet från trimning, tyvärr, är lite feg och tycker att original räcker långt.

Bronto: jag kom inte längre än till Ulricehamn, min bror bor där. Har kört 50 mil igår och idag, inte en enda polis på vägarna!
 
  #12867  
Old 04-25-2011, 08:23 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hälften av grejen med en bil är ju att fixa till den som man vill ha den. Original är en bra startpunkt
Jag är lite feg med motortrimmning också men resten tycker jag är kul att fixa med. Väghållning, avgas etc. etc.
 
  #12868  
Old 04-25-2011, 08:36 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Hälften av grejen med en bil är ju att fixa till den som man vill ha den. Original är en bra startpunkt
Jag är lite feg med motortrimmning också men resten tycker jag är kul att fixa med. Väghållning, avgas etc. etc.
Instämmer Dave, jag har i alla fall ett Eisenmann på! Det är bara så dyrt allt som är kul
 
  #12869  
Old 04-25-2011, 09:15 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, jag har upptäckt att BMW-världen är betydligt dyrare än Mini-världen dessvärre.
Men jag är snål och håller utkik efter lätt begagnade prylar i första hand.
Så ser du en short shift, ett bra avgas eller ngt annat till en vettig slant så säg till.
Jag är ju fortfarande student, så man måste vara prismedveten
 
  #12870  
Old 04-25-2011, 09:21 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
^^Skit i priset och gå loss i BMW Performance katalogen istället För att citera alla modebloggare, deras stolar är "Too die for, OMG CRAVINGS!!!!!!!!!!"
 



All times are GMT -4. The time now is 06:51 PM.