Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #12971  
Old 04-26-2011, 03:52 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Kan vi inte byta body kits med varandra
Jag fick lite dirty vibbar av detta. Vad specifikt menar du med denna mening?
 
  #12972  
Old 04-26-2011, 03:58 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Fan Axman, jag vill inte ut å köra med dig, då kommer jag bara vilja ha en M3 istället
Kan vi inte byta body kits med varandra iaf?
Du har ju mitt mobilnummer nu,,,,,,,,,,,,
 
  #12973  
Old 04-26-2011, 04:10 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag fick lite dirty vibbar av detta. Vad specifikt menar du med denna mening?
Det blir ju inte bättre om jag kallar det för kjolpaket heller
 
  #12974  
Old 04-26-2011, 04:20 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Det blir ju inte bättre om jag kallar det för kjolpaket heller
Nej, det blev plötsligt väldigt krystat här inne. Har en känsla av att om du och Axman träffas "för en drive i Malmö" så kommer han behöva köpa skuldkänsle-rosor till sin fru varje dag resten av året efter det . . .
 
  #12975  
Old 04-26-2011, 04:25 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Nej, det blev plötsligt väldigt krystat här inne. Har en känsla av att om du och Axman träffas "för en drive i Malmö" så kommer han behöva köpa skuldkänsle-rosor till sin fru varje dag resten av året efter det . . .
You wish ,,,,,,,,,,,,,
 
  #12976  
Old 04-26-2011, 04:27 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute

Tydligen signerat "Jocke med audin"
 
  #12977  
Old 04-26-2011, 05:11 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Axman: Hade för mig du sa att du gifte dig när du var 18 och nu är i 40års åldern, hur går det ihop med att du förlovade dig 2005?
 
  #12978  
Old 04-26-2011, 05:30 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Va fan Aler. Han kör M3. han är i Malmö ofta.
han är ju muslim så klart!
 
  #12979  
Old 04-26-2011, 05:48 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Hahaha, jag var mer inne på mormon som rötotten
 
  #12980  
Old 04-27-2011, 05:13 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jaha, det var nog sista gången vi hörde från Axman på detta forum.
 



All times are GMT -4. The time now is 01:50 PM.