Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2871  
Old 12-26-2008, 05:10 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jaja, min poäng var att de börjar bli billiga.
Appropå Cupcake's tråd om "bra cancer-artikel". Den var ju HELT uppåt väggarna, riktigt galna påståenden.

Min svåger är läkare och ursprungligen från Mellanöstern. Han tänkte att han lika gärna kunde åka ned till Dubai (eller om det var UAE, ngt sådant land) för att jobba lite extra, lönen e ju bra och allt och han pratar flytande arabiska. Iaf.. han slutade efter 3 månader. Om de var sjuka skulle läkaren redan veta vad felet var när de gick in genom dörren. Var de jättesjuka skulle de ha stora tabletter, inte små. Om tabletterna inte funkade direkt, slutade de att ta dem, om de däremot funkade direkt tog de dem bara tills symptoen försvann, sedan slutade. Sen kom ju såklart sjukdomen tillbaka och då var det läkarens fel.
Liten överblick av sjukdomssyn bara
Såg inte din edit igår men såg tråden. Kan ingenting om medicin men många av punkterna i den var ju helt vansinniga.

Trampar säkert på några tår här men stärker bara det faktum att de flesta av världens problem beror på religion i olika former . . .
 
  #2872  
Old 12-26-2008, 06:18 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Bakad man var idag da. Skinkade på rätt hårt med alkohol igår. Värt.
 
  #2873  
Old 12-27-2008, 06:41 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
  #2874  
Old 12-27-2008, 06:58 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
"NU ÄR DEN HÄR!"

Det måste vara ett skämt.

Den där har han dessutom betalat ungefär 180 för i Tyskland om det inte är någon som ska jäklas med en kompis.
 
  #2875  
Old 12-27-2008, 10:22 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Nice annons
Kan bara meddela att Båstad så här års är helt sjuuuukt mysigt. Ska hänga här fram till 30e och plugga, men fasen så mysigt det är att bara promenera, dricka vin och käka.
 
  #2876  
Old 12-28-2008, 08:12 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Vad fan är det med folk alltså. En A6 med två tjejer i tvärdog i korsningen vid Barkarkbyfältet för några timmar sen sen när jag satt ett par bilar bakom. Det är en jäkla propp där redan innan med alla som ska mellandagshandla på outleten. Tror ni inte att folk börjar peka finger, rivstarta och kör ner i diket för att komma om, vevar ner rutan och skriker glåpord . . .

Jag var den enda som körde åt sidan, hjälpte till att putta undan bilen och ringa bärgare.

Typiskt jävla svenskar . . .
 
  #2877  
Old 12-28-2008, 08:44 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Guldstjärna JOX, men erkänn att tjejerna var snygga!
Vi blev stranded på motorvägen i förrgår efter att mammas koppling på Focusen la av, riktigt läbbigt sent på kvällen i en böj utanför Rotebro. Tog 2 minuter så stannade en budkille och bergade oss till en parkeringsplats i närheten. Så skönt att det finns sådana människor, tveksam på om jag hade stannat sent en fredagskväll efter jobbet.

On another note, min kompis ringde mig igår och frågade mig om jag ville följa med honom till Åre imorgon, var lite halvskeptisk men när jag fick reda på att han har fått låna en Audi S5 och att vi får bo gratis så tackade jag genast ja Ses den 2:a Januari!
 
  #2878  
Old 12-28-2008, 08:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Faktiskt inte särskilt snygga, men det var två Asian babes Fast det såg jag inte förrän jag redan hoppat ur, så det berodde inte på det. Ha!

Förresten så hatar jag dig, er S5:a, Åreresan och ert gratis boende! SJUKLIGT avundsjuk!!
 
  #2879  
Old 12-28-2008, 09:32 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fyfan .....julen nu för tiden känns ju som en jävla charter ...
 
  #2880  
Old 12-28-2008, 11:56 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Mina nyårsplaner verkar ha skinkat till sig big time. Så nu vette fa-an vad man ska göra.
Du råkar inte ha en till S5a ståendes?
 



All times are GMT -4. The time now is 02:07 PM.