Swedish Teamspeeder? Get in here!
Fint skick...
Ferrari 360 modena | Västernorrland | Blocket
Ferrari 360 modena | Västernorrland | Blocket
Analys av olyckan Fezzan var med i - trots expertutlåtande förlorade han visst mot LF ändå.
Analys av dödsolycka 23/6 2004
Analys av dödsolycka 23/6 2004
Analys av olyckan Fezzan var med i - trots expertutlåtande förlorade han visst mot LF ändå.
Analys av dödsolycka 23/6 2004
Analys av dödsolycka 23/6 2004
Dave S, gällande 335i tuning. Har följt med en god kompis 135i tuning samt nu håller en kompis på med 335i tuning, skall försöka locka hit honom så kan han berätta mera. Vilken årsmodell hade du? Antar att före 2009? Mao N54 maskinen och inte N55.
Några grejer jag har snappat upp ur diskussionerna (All info kanske inte helt 100%, men försöker komma ihåg). Det finns två vägar att ta sig till 400hk/600nm siffrorna, som är relativt lätt att nå, säkert och helt "reversible"
Väg 1, dyrt, säkert och fina brand.
-JB4 chip/ Vishnu chip (men Vishnu är bara rejält dyrare för basicly ingen upside)
-AR downpipes (3")
-HPF Intercooler
-Luftfilter och något utblås
Väg2, billigare, vettigt och semi säkert
-JB4 chip
-Ebay Downpipes (problemet är att de måste vara precis raka för att få luftätt fast)
-Nån svensk tillverkad Intercooler som verar vara mytomspunnen och även USA grabbarna beställer från Sverige (Skitbillig)
-Luftfilter
Sen ett par andra grejer. Köp ej kon luftfilter kit, de är bra på dynon och landsväg men heatsoakar i stan och bilen blir helt lam. Din bränslepump kommer att gå sönder förr eller senare, ny kostar mycket. Sen skulle jag rekommendera ett chassi kit, typ Eibach pro street (bilen har ju sportchassi som standard men speciellt bakändan är svajig) och nån diff (om du har nyare modell med el diff så är den nog imponerande bra fastän det är en "fake" diff)
PÅ e90post torde det finnas bra med info.
Några grejer jag har snappat upp ur diskussionerna (All info kanske inte helt 100%, men försöker komma ihåg). Det finns två vägar att ta sig till 400hk/600nm siffrorna, som är relativt lätt att nå, säkert och helt "reversible"
Väg 1, dyrt, säkert och fina brand.
-JB4 chip/ Vishnu chip (men Vishnu är bara rejält dyrare för basicly ingen upside)
-AR downpipes (3")
-HPF Intercooler
-Luftfilter och något utblås
Väg2, billigare, vettigt och semi säkert
-JB4 chip
-Ebay Downpipes (problemet är att de måste vara precis raka för att få luftätt fast)
-Nån svensk tillverkad Intercooler som verar vara mytomspunnen och även USA grabbarna beställer från Sverige (Skitbillig)
-Luftfilter
Sen ett par andra grejer. Köp ej kon luftfilter kit, de är bra på dynon och landsväg men heatsoakar i stan och bilen blir helt lam. Din bränslepump kommer att gå sönder förr eller senare, ny kostar mycket. Sen skulle jag rekommendera ett chassi kit, typ Eibach pro street (bilen har ju sportchassi som standard men speciellt bakändan är svajig) och nån diff (om du har nyare modell med el diff så är den nog imponerande bra fastän det är en "fake" diff)
PÅ e90post torde det finnas bra med info.