Swedish Teamspeeder? Get in here!
Du har lagt av snusandet helt alltså? Sinnessjukt strongt. Jag var iväg i 45 minuter i eftermiddags och glömde snuset hemma - höll på att dö så jag fick svänga in på en mack och köpa en dosa.
Argh, så skönt i Sverige då man får köpa snus överallt, saknar det. I Finland har man som tur en hel del kompisar som kan leverera snus åt en då man glömt det egna.
edit: Är för den delen riktigt jävla piss att skriva exjobb/gradu då snuset ett-tu-tre tar slut, tror jag aldrig förr behövt det lika mycke som nu.
Last edited by Chubster; 04-16-2011 at 01:30 PM.
Hahaha, snackade precis med en nyinflyttad granne som köpte några hus bort i höstas. Hela kåken totalrenoverad från botten upp - den polack som fick jobbet måste ha dragit in minst tio årslöner på jobbet.
Tror ni inte att det jävla puckot håller på och småsnor massa verktyg och prylar inne i huset under tiden han jobbar? Han kanske skulle tjänat 3-400,000:- på hela uppdraget fram tills sommaren, en sanslös massa jobb. Men nu hade han snott några gamla vaser, parfymer(?!), en borrmaskin etc som tillsammans var värt max 4,000 spänn.
Grannen börjar ju naturligtvis undra varför små grejer försvinner hela tiden och, så klart, så låg det i bakluckan på hantverkarens polska Astra-kombi som han parkerade på uppfarten, halvt dolt under någon gammal filt.
Vilken jävla dumskalle
Tror ni inte att det jävla puckot håller på och småsnor massa verktyg och prylar inne i huset under tiden han jobbar? Han kanske skulle tjänat 3-400,000:- på hela uppdraget fram tills sommaren, en sanslös massa jobb. Men nu hade han snott några gamla vaser, parfymer(?!), en borrmaskin etc som tillsammans var värt max 4,000 spänn.
Grannen börjar ju naturligtvis undra varför små grejer försvinner hela tiden och, så klart, så låg det i bakluckan på hantverkarens polska Astra-kombi som han parkerade på uppfarten, halvt dolt under någon gammal filt.
Vilken jävla dumskalle
Hahaha, man blir alltid lika förvånad hur idiotiska människor är. Grabben tänkte väl lite för mycket på snabba cash..
För den delen blev jag inspirerad att se på filmen Heat, då de snackade om den i Fransk Maffia dokumentäret, kom inte ihåg hur bra den var!
För den delen blev jag inspirerad att se på filmen Heat, då de snackade om den i Fransk Maffia dokumentäret, kom inte ihåg hur bra den var!
Är det bara jag som inte kan "editera" mina inlägg? Har ingen edit ikon vid mina inlägg längre. :S
edit: vafan nu hade jag ju det på det här inlägget.. är det tidsbegränsat? Kan man inte editera inlägg typ en timme efter man postat? jox, du är ju mod!
edit: vafan nu hade jag ju det på det här inlägget.. är det tidsbegränsat? Kan man inte editera inlägg typ en timme efter man postat? jox, du är ju mod!
Last edited by Sideways_swe; 04-16-2011 at 01:48 PM.