Swedish Teamspeeder? Get in here!
Inte nog med att den är helt sjuk, den är ju bergis sann. Gött med 1500awhp i en manuell bil. Jag har faktiskt svårt att tänka mig att det finns någon bil som är snabbare än den där. (Och nej, Åsa-Nisses big block cheva i Birka-loppen räknas fan inte.)
TT Gallardo är ju nog sjukt. Har följt med hur det har utvecklats sedan första TT Gallardo bygget hos Heffner säg kanske 2007, då var alla skeptiska på att något skulle hålla med 700whp, men nu är 1000awhp klassat som ett "safe" kitt med då topp hk som pushas högre och högre. lambopower.com har ett sperat TT Gallardo forum, helt skoj att läsa, det är på något sätt en så sjuk värld och sjuka siffror.
Förövrigt har jag skapat ett mega stort habegär de senaste dagarna för GT3RS4.0, Ferrari 360 spider, Range Rover fullsize och BMW e30 M3. Vill ha de alla, nu och genast!!
Förövrigt har jag skapat ett mega stort habegär de senaste dagarna för GT3RS4.0, Ferrari 360 spider, Range Rover fullsize och BMW e30 M3. Vill ha de alla, nu och genast!!
För att förstå hur sjukt det är så kan vi jämföra med en Carrera GT som gör det på strax över 7,4 sek och en Bugatti Veyron gör det på 5,6sek.
Den är nog lätt att serva i Sverige också. Ring Mekonomen Direkt och säg att du vill ha en vårservice på din UGR Gallardo.
Nej, fan vad drygt. Koppla in på extern skärm och se?
Nej, fan vad drygt. Koppla in på extern skärm och se?
TT Gallardo är ju nog sjukt. Har följt med hur det har utvecklats sedan första TT Gallardo bygget hos Heffner säg kanske 2007, då var alla skeptiska på att något skulle hålla med 700whp, men nu är 1000awhp klassat som ett "safe" kitt med då topp hk som pushas högre och högre. lambopower.com har ett sperat TT Gallardo forum, helt skoj att läsa, det är på något sätt en så sjuk värld och sjuka siffror.