Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #9291  
Old 01-28-2011, 03:08 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag förmodar att photoshooten kommer äga rum hos Jox
 
  #9292  
Old 01-28-2011, 03:15 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja, visst för fan. Any time. Jag har faktiskt redan börjat reka lite, hur är ljussättningen? Lite mycket vitt kanske.

 
  #9293  
Old 01-28-2011, 03:20 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Äsch, bara skrapa rutorna så den good to go! Btw, är dom seriösa när dom klagar över $40 för en flaska sprit ute? Det är ju fan gratis. Flyger jag till NY och super tillräckligt mycket så är ju fan resan betald ...
 
  #9294  
Old 01-28-2011, 03:29 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha. Ja jo. Mailade den där bilden till några av jänkarna här på TS som jag har mailkontakt med, och det blev ett jädrans liv. "Dude! Du förstör ju bilen!". Hallå, lite snö liksom. Det är inte direkt saltlösning och arsenik i några snöflingor.

40 dollar? Det kostar ju för fan mer att ta några after work-öl
 
  #9295  
Old 01-28-2011, 03:35 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha nej, så länge den står på samma ställe så spelar det väl ingen roll. Egentligen. Hur länge har den stått ute? Har du Mercan i garaget eller S...A8an?
 
  #9296  
Old 01-28-2011, 03:44 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
RSen stod ute också - så länge man ställer den ordentligt är det ingen fara alls. Extra tryck i däcken, full tank och massa såna där torrbollar inne i bilen som absorberar all fukt. Att köra A8an i all saltslask är bra mycket värre än att låta en bil stå still i en torr snöhög. Har Audin i garaget, är alldeles för frusen på vintermornar för att ha den utomhus. Jag kör till och med bensinvärmaren trots att den står inomhus för att kunna köra iväg med max värme på direkt från start. SÅ mycket hatar jag vintern

Mercan är i Zermatt just nu, har den utlånad till en polare som körde den dit All cred till honom - den trötta gamla skithögen skulle inte jag vilja köra på autobahn
 
  #9297  
Old 01-28-2011, 03:49 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, det är verkligen ett innerligt hat du känner mot vintern. Förstår inte hur man kan ha så mycket emot en årstid men men .
 
  #9298  
Old 01-28-2011, 03:58 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Jag är född i Norrland och har bott i Södertälje - Västra Götaland och nu Skåne. Jag säger alltid till min fru att jag flyttar gärna - så länge det är söderut!! (Har föreslagit Mallis.....).

Jag hatar vinter som varar längre än 1 vecka!
 
  #9299  
Old 01-28-2011, 04:02 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag är om möjligt den största vinterhataren i hela världen, utan tvekan. Jag tror inte det finns någonting jag hatar så mycket som snö och kyla. Det är som att man blir en helt annan människa, helt deprimerad och som i en kupa. Det enda man går och väntar på från oktober till april är våren. Man lever egentligen bara från maj till september.
 
  #9300  
Old 01-28-2011, 04:21 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Yes yes yes yes!! Det är klart! Bilen skickas nästa vecka!

Som en liten extra present uppe på det hela har bilen kittats för 170k kr hos RS tuning. ooohhhh yes! kan lägga ut en bild lite senare.
Shit grattis Sideways, fan va grymt det låter. Är det en 997.2 eller .1? Vad är det som har moddats exakt?

Strebo jag måste ha missat den bilden men det förklarar ju Sofierostämpeln
 



All times are GMT -4. The time now is 02:49 AM.