Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #10291  
Old 02-26-2011, 05:55 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
På tal om annat, slösurfar lite på blocket för att se vad drömmarna försöker få betalt och hittade denna pärla Vw Trike

Vem fan köper sånt skit?
 
  #10292  
Old 02-26-2011, 06:11 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Folk i Åkersberga älskar sånt där
 
  #10293  
Old 02-26-2011, 06:18 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
^^Kan ligga något i det du säger, har varit relativt förskonad från Åkersberga och dess invånare, men de jag träffat har varit "one biscuit short of a picnic"
 
  #10294  
Old 02-26-2011, 06:21 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Hehe, det är alltid ett äventyr att ta sig ut till sommarstugan och köra genom Åkersberga. Finns det en enda korsning som inte har 10 meter långa däckspår på asfalten? Måste vara den M3 E36 tätaste hålan i hela Norden
 
  #10295  
Old 02-26-2011, 06:26 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
M3 e36 är ju lyx, i min hemort Enköping har de precis skaffat volvo 740
 
  #10296  
Old 02-26-2011, 07:30 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Jaha, då ska man snart till Melodifestivalen i Malmö, vad tycker ni om det!
 
  #10297  
Old 02-26-2011, 07:35 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
  #10298  
Old 02-26-2011, 07:45 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jox, jag vet inte vilken som är värst av dessa två videos?


YouTube - amiofsweden.blogg.se - fixar håret

Vänta, den ena är Kikki som ung och lobotomerad, och den andra är Kikki gammal och hög på droger!
 
  #10299  
Old 02-26-2011, 07:51 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Axman: Säger bara en sak, Christer Björkman.

Jag kan utveckla om det behövs.
 
  #10300  
Old 02-26-2011, 07:56 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
Axman: Säger bara en sak, Christer Björkman.

Jag kan utveckla om det behövs.
No need, jag vet, han var ihop med min mammas chef som ägde ett guldföretag i Dalsjöfors utanför Borås, och min mammas chef var inte kvinna, och inte ung heller för den delen, men det är ju en ca 15 år sen.

Jag är ingen större diggare av Melodifestivalen, men är ditbjuden på ett företagsevent och tyckte det var ett bra tillfälle att göra något kul med frugan + att få se Percy Nihlegårds arena!
 



All times are GMT -4. The time now is 03:55 AM.