Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #9311  
Old 01-29-2011, 03:07 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jox - Dom är hjätligt ihjälkomna! Be dom ringa mig så vi kan mötas upp
 
  #9312  
Old 01-29-2011, 03:08 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Berättar mer om bilen imorn, när jag inte har 17 Sofiero i blodet. helvete jag ska upp tidigt imorn....
Ja, vafan. Dålig jag känner mig, Grattis för fan! Det måste vara en udnerbar känsla!

Originally Posted by Dave S
Appropå slagsmål. Jag älskar mitt jobb.
Sällskap på 4 grabbar kommer, blivit varnade för dem från kollegor på andra klubbar, men släpper in dem och ger ut signalement på radion. Några timmar senare hittar jag den ena killen på toa där han står och battlar (hip-hop style) mot en förbipasserande kille. Bråkstake #1 åker ut. 5 min går, bråkstake #2 bestämmer sig för att mucka med en bartender. Kör ghettostilen på vägen ut "rör maj inte, rör maj inte" på kraftig brytning. Trots att han är blond. Trodde inte brytningen kom som standard bara för att man har för stora byxor.
Kille #3 i gänget känner sig uppenbarligen nu alldeles för mesig och bestämmer sig vid utsläpp för att spotta på en kille och startar ytterligare ett bråk.
Kille #4 blir i sin tur förbannad på mig när jag förklarar att hans lilla hip hop crew av medelklassungar inte behöver visa sig ens i närheten där jag jobbar.
"va fan, jag kan ju inte hjälpa vad mina polare gör".
-Men byt polare då"
Asså du fattar änte
Innan allt detta hade jag en kräktjej som omväxlingsvis spydde och försökte kramas med mig tills polisen kom och LOB:ade henne.
Bra jobbkväll
/rant
Haha, klart dom lackar! Dom blir ju utslängda av en Alban på en krog i Sverige, jag menar, vafan?!
 
  #9313  
Old 01-29-2011, 03:09 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
David låter som en, intressant kväll. Dina stories är alltid sjukt roliga, borde starta en blogg!
 
  #9314  
Old 01-29-2011, 03:11 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Jag gick för övrigt ut på V med min mamma igår. Vi hade sjukt kul, så kul att se kompisarnas miner (som redan var där) när jag kom insläpandes med henne ^^
 
  #9315  
Old 01-29-2011, 03:34 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Felix. Förstår om dom blev paffa, jag har sprungit en polares farsa ute, det var "sådär" krystat.
 
  #9316  
Old 01-29-2011, 04:06 AM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Dave: Måste varit en tuna-nation? Håll dig i centrum så slipper du hiphoparna=)
 
  #9317  
Old 01-29-2011, 05:26 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Holmer
Dave: Måste varit en tuna-nation? Håll dig i centrum så slipper du hiphoparna=)
Stod på Lunds i Lördags och då hade jag en Eslöv-lirare som ville slåss, så jag vet inte

Felix: Alla säger det, kan ta och skriva ned allt när jag slutar jobba för gott.
 
  #9318  
Old 01-29-2011, 07:50 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Men David, du orkar inte skapa en enkel Wordpress eller Blogspot som du kan slänga upp historierna på? Antar att Twitter skulle begränsa dina inlägg för mycket när det bara är 160 tecken som gäller.
 
  #9319  
Old 01-29-2011, 08:17 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
David: du kan maila mig så kan jag skapa en wordpress blogg eller nåt så slipper du få tystnadsplikts-skit
 
  #9320  
Old 01-29-2011, 09:39 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det är nog inte så svårt att se varifrån sakerna kommer ändå, så jag sållar rätt friskt så att de historier jag berättar inte innehåller ngt negativt för klubbarna eller enskilda individer.
Ska klura på om man ska köra det på blogg istället, men FB är ganska bra att lägga det på då bara mina vänner ser det.
 



All times are GMT -4. The time now is 04:43 AM.