Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #841  
Old 04-27-2008, 03:27 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
mm, det är inte olovlig körning utan det blir en förselse, typ som avsaknad av skattemärke eller dyl skulle jag tro. Misstänker att det blir 800 pix i böter och inget mer. Ta XC90n istället?
har du fått ut pengar från din e500 kan du ju alltid ta och köpa en ny dd.
Kolla Jox, jag har bara en massa förslag som kostar dig pengar.
 
  #842  
Old 04-27-2008, 03:39 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
mm, det är inte olovlig körning utan det blir en förselse, typ som avsaknad av skattemärke eller dyl skulle jag tro. Misstänker att det blir 800 pix i böter och inget mer. Ta XC90n istället?
har du fått ut pengar från din e500 kan du ju alltid ta och köpa en ny dd.
Kolla Jox, jag har bara en massa förslag som kostar dig pengar.
Volvon är borta nu så jag har inte så mycket att välja på och har lovat att ligga lågt med dyra inköp nu ett tag framöver ... Såvida det inte gäller en Mini till regeringen.

Mercan kommer jag behålla tills jag dör ... Men jag är sugen på nya A4 Avanten. Vit med röda fälgar

Men rent teoretiskt skulle jag ju kunna hävda att jag är på väg till besiktningen om jag blir stoppad? Jag får väl åka till och från besiktningen?!
 
  #843  
Old 04-27-2008, 03:50 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, och till och från verkstaden(har jag för mig), vilket nog är en bättre förklaring om du inte kan visa upp en bestid.
 
  #844  
Old 04-27-2008, 04:27 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Klockren reg-plåt, eller hur?

Jävla skitbil.
 
  #845  
Old 04-27-2008, 05:52 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Volvon är borta nu så jag har inte så mycket att välja på och har lovat att ligga lågt med dyra inköp nu ett tag framöver ... Såvida det inte gäller en Mini till regeringen.

Mercan kommer jag behålla tills jag dör ... Men jag är sugen på nya A4 Avanten. Vit med röda fälgar

Men rent teoretiskt skulle jag ju kunna hävda att jag är på väg till besiktningen om jag blir stoppad? Jag får väl åka till och från besiktningen?!
Du gillar den så mycket alltså?
 
  #846  
Old 04-27-2008, 05:53 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Klockren reg-plåt, eller hur?
[/img]
Jävla skitbil.
I don't get it... Bicer?

Kallar du den skitbil? Har du sett den i verkligheten nån gång? Jag blev lite knäsvag över hur snygg och cool den var
 
  #847  
Old 04-27-2008, 06:27 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ni som har förhandsbokat eller tänkt köpa GTA IV kommer inte bli besvikna....helt fantastisk grafik som flyter perfekt. man slipper även loading tider när man går in och ur hus tex. Spelade några timmar igår hos en bekant så funderar att köpa mig ett kryssboxHELVARV bara för att lira det.
 
  #848  
Old 04-27-2008, 06:35 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
I don't get it... Bicer?

Kallar du den skitbil? Har du sett den i verkligheten nån gång? Jag blev lite knäsvag över hur snygg och cool den var
Det står ju bice (läs bajs). Duh
 
  #849  
Old 04-27-2008, 06:40 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Roligt roligt, företaget jag jobbar på har hjälpt till att skapa Mataffären Stockholm - Ett nytt sätt att handla frÃ¥n Coop
Sökte lite slappt på bajs och fick upp Grandiosa pizza, sökte sedan på vagina och....:rofl:
 
  #850  
Old 04-28-2008, 03:00 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Roligt roligt, företaget jag jobbar på har hjälpt till att skapa Mataffären Stockholm - Ett nytt sätt att handla frÃ¥n Coop
Sökte lite slappt på bajs och fick upp Grandiosa pizza, sökte sedan på vagina och....:rofl:
Hahaha nån hade lite tråkigt vid programmering av sökfunktionen antar jag
 



All times are GMT -4. The time now is 12:59 PM.