Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #8461  
Old 12-14-2010, 03:57 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jox, det kommer inte funka. Alltså, börja träna är som ett sluta röka/snusa. Alla tänker på det men har man inte rätt motivation så slutar det just precis där - vid tanken.
 
  #8462  
Old 12-14-2010, 04:00 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jepp, tyvärr är det väl så.

Det händer flera gånger i veckan, ofta precis när jag ska gå och lägga mig, att jag plötsligt blir sjukt motiverad att börja. "Shit, i morgon är det dags!" och tycker det ska bli hur skönt som helst att dra igång. "Hoppas den här motivationen håller i sig" hinner man tänka ibland också.

Och så somnar man.

Och vaknar dagen efter och tänker, "Meeeh".
 
  #8463  
Old 12-14-2010, 04:32 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Wow, kolla den här BMW E30 M3 Alpinweiss 2,3 215HK ORIGINAL | Skåne | Blocket

23,000 mil tror man inte när man tittar på inredningen.

Men 300,000 mil tror man när man tittar på motorrummet.
 
  #8464  
Old 12-14-2010, 04:34 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Tack för tipsen, jag får väl börja mailbomba mina polare tills någon går med på att lyfta skrot. Men det ska fan inte vara något stekigt gym, har aldrig fattat grejen med folk i Sthlm som klär upp sig innan de kör ett spinningpass på Sats.
Jag ska gå till Rellos gym i wifebeater och håliga mjukisbrallor. Där behöver man inte göra till sig iaf.
 
  #8465  
Old 12-14-2010, 04:36 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hahaha! Rellos! Min partner gick där titt som tätt för en jäkla massa år sedan. Historierna han har berättat alltså . . . som när Uppsalamaffian kommer ner där och ska ha betalt av någon stackare, tillsammans med fyra livvakter och lika många Rottweilers i koppel och åker iväg lika snabbt igen i fyra svarta Suburbans.

Men nej, att steka och gymma passar inte direkt ihop. Jag gick på Eriksdalsbadet någon gång, kanske det mest ghetto av alla äckelställen i hela stan. Men det var stort som satan och fanns alltid plats.
 
  #8466  
Old 12-14-2010, 04:45 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja alltså jag är typ lite småskraj för Rellos om jag ska va ärlig, men vad är alternativen? Fitness 24 och Eriksdalsbadet ligger för långt bort och Sats är bara störtlöjligt. Jag får se på det som träning kombinerat med livserfarenhet från samhällets mörka sida.
 
  #8467  
Old 12-14-2010, 04:49 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Bodde inte du utåt Gärdet? Det måste ju finnas en hel hög med mindre ställen uppåt Ö-malm som inte kan vara så stekiga.

Och du som kan juridik och allt - det är ju bara att stämma någon jävel som hotar att göra kaos med dig
 
  #8468  
Old 12-14-2010, 04:52 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hjälper ju måttligt att stämma någon om du har knäna sönderslagna och de har nolltaxerat sedan födseln
Lagarna funkar bara mot hederliga, mot resten är det bara lite uppförsbacke i karriären.
 
  #8469  
Old 12-14-2010, 04:59 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det gymmet jag går på nu resonerar "rätt lojt". Dom största hantlarna väger 36kg, när man frågar varför dom inte skaffar större får man svaret att "man behöver inte större, och gör man det håller man på med olagligheter". Det är alltså helt fel, dom är för små och jag stoppar fan inte i mig någon skit. (och NEJ, jag bicepscurlar inte 36kg, det är till hantelpress b.la som dom är "för små"). Så nu håller jag på att testa andra gym här i stan.
 
  #8470  
Old 12-14-2010, 05:15 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jox, tror du det finns mindre stekiga gym på ö-malm altså? Jag har inte ens tänkt den tanken men det kanske kan vara värt att undersöka. Angående uppsalamaffian och sånt kanske jag kan få jobba lite extra med asyl och skatterådgivning

Strebo ta dubbla hantlar i handen. Fatta vad tjejerna kommer vara imponerade

Jag skulle behöva lite hjälp med en grej. Hur gör ni för att bli av med en tjej som smsar hela tiden utan att vara otrevlig?
 

Last edited by Ludas; 12-14-2010 at 05:18 PM.



All times are GMT -4. The time now is 11:15 AM.