Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #8341  
Old 12-10-2010, 03:37 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, Gröne Jägaren. Det var länge sen! Det var ju så jäkla mycket skumt folk där ett tag, mc-gäng som gjorde uppgörelser m.m. varvat med fyllskallar och wifebeaters.

Nej, ska det var Söder ska man ju vara på Himlen - både restaurangen och skybaren är grymt bra.
 
  #8342  
Old 12-10-2010, 04:16 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Mmm, schteeeeeeek...
 
  #8343  
Old 12-10-2010, 04:32 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, Himlen är inte schtek alls.
 
  #8344  
Old 12-10-2010, 04:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, såg din post i 1M-tråden Felix. Funny coincidence, blev erbjuden att kränga av min plats i Cygnetlistan för 5,000:- mer än min handpenning igår. Tydligen ordentlig skillnad i leveranstid om man ställer sig i listan nu kontra när jag gjorde det (typ 6 månader) så för de som verkligen vill ha den snabbt är tidiga platser guld värda.

Jag sa okej, för 10,000:-. Ska se vad jag får för svar . . . Men samtidigt blir jag lite osäker, om det är sånt här sug nu långt innan borde man ju kunna kränga av en levererad bil rätt duktigt över listpris. Jag tror andrahandsvärdet kommer vara sanslöst bra på dessa.
 
  #8345  
Old 12-10-2010, 04:57 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Behåll den Jox, tror att det kan vara en sjukt kul bil att ha, men om du ska sälja den så kanske du ska välja en färgkombo som är med resale vänlig? Jag tror att den kommer att bli görfet i vit/röd men frågan är om näste man tycker likadant.
 
  #8346  
Old 12-10-2010, 05:03 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jaså, gillar inte folk rött alltså - jag trodde det skulle vara poppis För vit exteriör lär nog vara vanligast? Jag har i alla fall specat att jag inte vill ha röd ratt eller stolar (lite overkill) utan bara resten men fick aldrig riktigt besked om det gick.

Döremot har jag kollat in ett antal Toyota iQ på nära håll, och satan vad små de är. De ser ut som diskmaskiner.

Får se om min plats byter ägare. Som bil i sig är ju en 1M en miljon gånger bättre och jag skulle extremt mycket hellre vilja ha den, men om det är 50K+ EUR i baspris så lär väl den kosta typ 700,000 svenska när den är som man vill ha den. Och det lär ju komma en Clubsport-variant också som man då ångrar att man inte väntade på. Och så är den ju inte så liten egentligen, och det var ju hela poängen
 
  #8347  
Old 12-10-2010, 05:14 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Precis 1M kommer kosta 600 minst Med färgkombon menade jag bara en lite mindre flashig typ svart, grå, silver eller mörkblå exteriör och någon tråkigare svart eller brun-beige interiör. Tror det skulle falla fler köpare i smaken? Det är något svinigt med att ha en vit aston martin men jag gillar't.
 
  #8348  
Old 12-10-2010, 05:36 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag tror att man kan ändra färg och spec ganska nära inpå byggdatumet, måste kolla upp det!

Ska bli oerhört spännande att se hur denna bil kommer användas av folk och om jag är unik i varför jag vill ha den. Den är ju extremt ostekig i sig så det borde inte vara massa tattare som köper den. Men om det bara är massa tanter i blått hår som åker omkring i den är det ju inte något vidare för varumärket heller. Tantshoppingbil . . .
 
  #8349  
Old 12-10-2010, 05:45 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag kan tänka mig att det är en bil som många rika män köper till sina fruar. Det ger ju hyffsade pluspoäng hos tjejer om man ger bort en Aston Martin, sen at det egentligen inte är en AM vet ju inte de om...
 
  #8350  
Old 12-10-2010, 05:47 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
sen at det egentligen inte är en AM
Vad fan menar du, ska jag göra kaos med dig?
 



All times are GMT -4. The time now is 06:50 PM.