Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #8351  
Old 12-10-2010, 05:51 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Jag diggar verkligen cygneten ändå Jox. Den är ju sjukt nice att använda när man bor i en större stad där man ändå kommer att vara mest i kö. Men om du kan tjäna en slant på affären kanske det är värt det Jag och brorsan provkörde en IQ och den var förvånansvärt rymlig inuti ändå. Har bar sikt inifrån och allt. Lät inte långt ifrån en Porsch när man tryckte på på dem lägre växlarna

Nya M1 ser nice ut, men är de nån mer än jag som tycker att interiören är boring! BMW har ju sett ut sådär i typ 6-7 år nu och jag tycker tom att det ser rätt billigt ut. Kanske för att Audi kom in i leken på riktigt och plötsligt gjorde de snyggaste interiörerna som finns?

Specifikationerna på M1 ser lite tama ut på papper, men när jag såg review med Chris Harris så tyckte han att den var riktigt ball att köra så de finns kanske en hel del körglädje där Om det kommer en CSL-version så hade det ju varit mumma!
 
  #8352  
Old 12-10-2010, 05:51 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Förresten, vad tycker ni om nya gränssnittet på forumet? Trodde det var något fel först när jag loggade in, men det ser ju rätt cleant ut.
 
  #8353  
Old 12-10-2010, 05:59 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
  #8354  
Old 12-10-2010, 06:02 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Nä inget kaos tack Jox! Du kan supa mig under bordet när Strebban kommer till stan istället.

Håller med dig Bronto, tycker nya sidan är skitsnygg.
Angående M1 tycker jag Jon Sibal's render var bland det hetaste jag sett, dvs vit med stripes i M-färgerna. Jävligt snygg.
 
  #8355  
Old 12-10-2010, 06:04 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Jag diggar verkligen cygneten ändå Jox. Den är ju sjukt nice att använda när man bor i en större stad där man ändå kommer att vara mest i kö. Men om du kan tjäna en slant på affären kanske det är värt det Jag och brorsan provkörde en IQ och den var förvånansvärt rymlig inuti ändå. Har bar sikt inifrån och allt. Lät inte långt ifrån en Porsch när man tryckte på på dem lägre växlarna
Haha, var det där sista med ljudet på skämt??

Originally Posted by Dave S
Omg.
 
  #8356  
Old 12-10-2010, 06:08 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Kan inte du åka och plocka upp den åt mig Jox?
Åk förbi Rob Engström och få ett äkthetsbevis på vägen hem och stämmer allt så skickar jag över 16k.
Om du däremot blir rånbögmördad av en galen syrian, så får du inte en slant.
 
  #8357  
Old 12-10-2010, 06:16 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, visst. Boetten är ju typ dubbelt så tjock som på en äkta Daytona, men ska man dö på något sätt så låter rånbögmördad onekligen mest spännande! Veckans ord tror jag.
 
  #8358  
Old 12-10-2010, 07:02 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Haha, var det där sista med ljudet på skämt??

Omg.
Näh, faktiskt inte. Den påminde en del om den råa ljudet från en porsch. Ska inte hetsa upp dig för mycket, men den lät något iallafall jämfört med andra trötta småbilar.
 
  #8359  
Old 12-10-2010, 08:10 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Nya 1M är ju det grymmaste BMW gjort på väldigt länge! undra vad priset blir i Sverige. Förmodligen runt 700k som Jox sa.

fan vad långt bort dom flyttat "user cp"! Det är ansträngande att dra musen så långt!
 
  #8360  
Old 12-10-2010, 09:31 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Såjaa, nu har man effektivt spenderat ett par timmar på jobbet med att leka med nya iphonen. Int helt omöjlig mojäng, men keyboardet kräver nog lite att bli van med...

Hur går det för dig jox?
 



All times are GMT -4. The time now is 06:51 PM.