Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #7841  
Old 11-05-2010, 07:23 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Holmer
Dave, vad gör du i ett sjukt äckligt parkeringshus på söder i Malmö? Riktigt skönt ljud i bilen förresten.
Haha den stora frågan är väl vad DU gör i parkeringshuset Vesslan?
Jag har en p-plats där eftersom det är 150 meter till skolan. Det kan vara det absolut skabbigaste stället jag någonsin varit på. Ska ta lite bilder nån dag och visa. Alla narkomaner sover där på nätterna så man hittar massa knarkdetaljer och det luktar konstant piss, tobak och hasch där.
Tack för ljudkomplimangen förresten, det är extra bra inne i en stor betongklump
 
  #7842  
Old 11-05-2010, 08:36 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, jag läste det som "Parkeringshuset Vulvan" och hade precis skrivit en lååång post kring det ämnet. Sen råkade jag bara kasta ett öga till på ditt inlägg och så såg jag att det stod "Vesslan". Sjukt deppigt.
 
  #7843  
Old 11-05-2010, 12:12 PM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Originally Posted by Dave S
Haha den stora frågan är väl vad DU gör i parkeringshuset Vesslan?
Jag har en p-plats där eftersom det är 150 meter till skolan. Det kan vara det absolut skabbigaste stället jag någonsin varit på. Ska ta lite bilder nån dag och visa. Alla narkomaner sover där på nätterna så man hittar massa knarkdetaljer och det luktar konstant piss, tobak och hasch där.
Tack för ljudkomplimangen förresten, det är extra bra inne i en stor betongklump
Haha behövde parkera någonstans så tog första bäst. Redan när jag köpte biljett blev jag tveksam- stanken där inne är fruktansvärd. När jag gick ner för trappan och det satt runt fem grabbar och krängde parfymer och annat stöldgods/kopior vände jag och stack därifrån, undrar hur mycket av bilen som hade varit kvar om jag stannat.. Förstår varför du körde så jävla snabbt därifrån..
 
  #7844  
Old 11-05-2010, 01:09 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Va fan, det är hur lugnt som helst där. Grabbarna i trappan e hur lugna som helst. Det enda som kan va problem e gangsterkidsen och en och annan snedtrippande pundare. Det är iofs en hel del inbrott och dyl, men ingen blir ju skjuten eller så där (däremot på gatan nedanför...)
http://www.youtube.com/watch?v=kjfDA...eature=related
 
  #7845  
Old 11-06-2010, 09:28 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Tattare på stöldturné eller smålänning för snål för att byta upp sig/tvätta bilen? Parkerar nog också i Davids garage . . .

 
  #7846  
Old 11-07-2010, 06:31 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
MMS från brorsan i London.

 
  #7847  
Old 11-07-2010, 06:56 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
MMS från brorsan i London.

Portman Square, där har man gått förbi några gånger Såg en F50 i London förra sommaren. Väldigt konstig känsla när det helt plötsligt rullar förbi en F50 framför fötterna.
 
  #7848  
Old 11-07-2010, 11:46 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Grymt bra dag idag, kört roliga småvägar ute på skånska landsbygden för att ta mig till en lampdesigner och fick 40 % rabatt över utpris i vanliga butiker plus att skåpet jag beställt kommer imorgon. Möbler är utan tvekan ett lika dyrt intresse som bilar.
 
  #7849  
Old 11-08-2010, 07:19 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Sorry Jox men ser ut som om du måste skaffa dig en Iphone.

App från Audi håller koll på bilen | Bilfeber
 
  #7850  
Old 11-08-2010, 08:30 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Det är nog mer för A4-nissarna - allt det där, utom möjligen GPS-lokalisering via mobilen, finns ju redan i MMI
 



All times are GMT -4. The time now is 06:43 PM.