Swedish Teamspeeder? Get in here!
Antar att ni hört om miffot i Bromma som fällde träd nedanför tomten för att få sjöutsikt? (finns här annars) Har ju blivit värsta världsnyheten.
Råkar av en händelse vara en jag känner till. Den allra största humorn i det hela är att killen är väldigt noveau riche - guldkranar m.m - men kunde inte skaka fram tillräckligt med pengar för att köpa den kåk med sjöutsikt han egentligen ville ha, så han fick nöja sig med denna. Men han kunde inte riktigt släppa bristen på sjöutsikt, så fyra polacker flögs in och fick 35,000 spänn för att hugga ned hela skiten framför. Och nu får han böter på 2 millar.
Hur i hela helvete kan man vara så otroligt korkad?
Råkar av en händelse vara en jag känner till. Den allra största humorn i det hela är att killen är väldigt noveau riche - guldkranar m.m - men kunde inte skaka fram tillräckligt med pengar för att köpa den kåk med sjöutsikt han egentligen ville ha, så han fick nöja sig med denna. Men han kunde inte riktigt släppa bristen på sjöutsikt, så fyra polacker flögs in och fick 35,000 spänn för att hugga ned hela skiten framför. Och nu får han böter på 2 millar.
Hur i hela helvete kan man vara så otroligt korkad?
Nån som kört nya Golf R? Dom är ju faktiskt sjukt snygga och med 4wd är den nog perfa på vintern. Jag va och kollade på en blå med svarta fälgar igår, riktigt läcker med RS4 skalstolar osv. Men 430k för en Golf känns sådär faktiskt..
Last edited by Sideways_swe; Nov 18, 2010 at 03:16 AM.

Nej men seriöst, att olagligt fälla träd kan bli en sjukt dyr historia.