Swedish Teamspeeder? Get in here!
Haha, har de inte försökt annonsera ut den här bilen typ 3 år nu? Porsche 993 911 Turbo Svenskåld | Skåne | Blocket
13,000 mil och 700 tusen spänn! Dårar.
Haha, har de inte försökt annonsera ut den här bilen typ 3 år nu? Porsche 993 911 Turbo Svenskåld | Skåne | Blocket
Ja det var därför jag kom ihåg den. Var det inte massa skit på den då?
Jag har ett minne som en fisk. Kommer ihåg att den stod på en trött verkstad urladdad helt skitig och att det skulle behöva en hel del fix för att få den i fint skick igen...
haha tamefan den ligger ute än Den där har varit tillsalu i åratal nu. nu har dom iaf sänkt priset lite
Porsche 996 GT2 - Limited Edition 1 av 77 Spo | Skåne | Blocket
Porsche 996 GT2 - Limited Edition 1 av 77 Spo | Skåne | Blocket
VDn åker väl runt i GT2an själv och vill inte få den såld. nej men jag har ingen aning faktiskt. Om man inte sålt en bil på typ 3 år så kanske man ska ta en funderare om priset är rätt.
Jag var nära att köpa en väldigt fin GT3 där, men den blev precis såld till nån annan. Men dom verkar seriösa av vad det jag hört.
Jag var nära att köpa en väldigt fin GT3 där, men den blev precis såld till nån annan. Men dom verkar seriösa av vad det jag hört.