Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #7481  
Old 10-05-2010, 09:23 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sexkrav vanligt för hushållsnära tjänster - DN.se

80% Vad är det för jävla creeps i det här landet alltså.
 
  #7482  
Old 10-05-2010, 10:12 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Är det någon här som kollar på Breaking Bad? Är det sevärt?
 
  #7483  
Old 10-05-2010, 10:19 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Sett de två första avsnitten. Not a fan alls.

Däremot gillade jag Royal Pains jag fick tips om här för ett tag sen.
 
  #7484  
Old 10-05-2010, 10:38 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ok bra, då ska jag inte ladda ner Breaking Bad.
Egentligen borde jag inte börja kolla fler serier över huvud taget, har redan fullt upp med de som finns. Det är bara rösten i huvudet som säger åt mig att jag kanske går miste om nånting skitballt.
 
  #7485  
Old 10-05-2010, 11:31 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Kollade några avsnitt av Breaking Bad och det var lite roligt i början, men se så blir det bara deppigare. Inte så skön serie alls om man kollar på flera.

Nån som kollar på 30 Rock? Har hört att den ska vara skön och ha rätt skön humor.
 
  #7486  
Old 10-05-2010, 11:38 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ har försökt kolla på 30 Rock men var inte min humor. Känn som en serie som hade varit skitbra om den varit brittiskt men Jämkarna är ju inga hejjare på den sortens humor...även om kg gillar Baldwin
 
  #7487  
Old 10-07-2010, 09:45 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Hur många politik trådar kan det få plats med på ett bilforum? så jävla trött på alla trådar om Obama.. Och Ranger.. är han på det här forumet för att han gillar bilar eller för att han hatar Obama?

Sen tycker jag forumet har blivit lite dött. Det är bara massa rövslickande i varenda tråd. Nån sponsor som lägger upp en bild på deras nya fälgar. Sen följer 5sidor med "man that looks great!" "awsome wheels!" osv osv. Har börjat hänga mer på 6speed igen på sistone, där är det iaf lite mer tekniska trådar och det snackas mer om prestanda och annat roligt. Visst, jag bidrar väl inte med speciellt mycket själv, men tycker forumet har känns ganska tråkigt och innehållslöst på sistone.

Ok nu har jag gnällt färdigt!

Jox hur går det med bilen?
 
  #7488  
Old 10-07-2010, 10:10 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Och Ranger.. är han på det här forumet för att han gillar bilar eller för att han hatar Obama? !
Haha, den jävla tomten alltså. Av alla ärthjärnade bibelpushande extrempuckon på denna sajt så innehar han någon sorts rekord. Fullständigt hjärndöd.

Originally Posted by Sideways_swe
Jox hur går det med bilen?
Inlåst i granngaraget och halvt förträngd. Nej, ska ta tag i det vid tillfälle. (snart).
 
  #7489  
Old 10-07-2010, 10:44 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Hållet helt med om att den killen är sjuk i huvet. Har flera gånget vilja skriva ett inlägg fakta och fråga hur han tänker men orkar inte ta en diskussion. Väldigt lätt att klaga på saker, men han verkar ju inte kommer med någon ide som skulle lösa hans problem eller hur

Mm, sideways men forumsnack kommer i vågor ändå. Nu till vintern kommer ju folk sitta mer inne så borde bli mer drag här då
 
  #7490  
Old 10-07-2010, 02:23 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ytterligare en anledning varför Malmö är sveriges rövhål. Körde hem idag vid 17-snåret. De har spärrat av min vanliga pendlingsväg för vägarbete...som de så klart inte börjat med än, utan de spärrar av vägen i en vecka innan.
Helt plötsligt så kommer en röd gammal Clio utflygandes från en sidogata, ca 15 meter framför mig, kastar sig mellan bilarna i filerna och kör mot rött. Bakom följer en polisbil. Hela rusningstrafiken blir om möjligt ännu mer förstoppad när 3 till polisbilar bara plöjer fram. Och för att ta en till anledning: en 17-årig kille blev nedskjuten vid 8-tiden imorse, sedan tidigare känd av polis, vilket är bra jobbat vid 17 års ålder. Sveriges utan tvekan sämsta stad.
 



All times are GMT -4. The time now is 03:19 PM.