Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4721  
Old 06-15-2009, 06:24 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by Dave S
Kan fan inte snusa som tandläkare. Är ju som om mbolo skulle ha en "ingen reklam, tack" lapp på dörren, som om Strebo skulle ogilla att sova på parkbänkar eller som om Jox skulle ja....göra vad han nu gör (forumproffs?) utan att få rep-points.
Haha Ja det hade väl varit lite dubbelmoral kanske.
 
  #4722  
Old 06-16-2009, 02:19 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag förstår inte vad det är för fel på Sofiero? Det är inte precis så att jag ska ha nobelmiddagen hemma.....
 
  #4723  
Old 06-16-2009, 02:33 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det borde du...
 
  #4724  
Old 06-16-2009, 02:57 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^^ Tf-tf-tf-tf-tf-tf-tf-tf . . .

 
  #4725  
Old 06-16-2009, 03:12 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Min bild var bättre.
Här är fler bra bilder. Sommar i Ryssland.
English Russia Summer Has Come
 
  #4726  
Old 06-17-2009, 09:50 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Ryssland är inte så dumt Tjejerna är så sjukt tråkiga och stela bara. Spontanitet är väl inte någon egenskap som de flesta har.

Sitter nu i min chefs lägenhet och chillsurfar lite. Har sjukt go utsikt högt upp i huset över en del av stan och floderna. Har haft runt 30grader idag och all trafik hjälper inte direkt att göra luften något bättre. Sveriges luft är inte helt dum ibland De säger att officiellt bor det ca 7 miljoner i stan, men vissa påstår att det egentligen bor 13 miljoner här för det är så svårt att bekräfta.

Tjatade idag ihop oss lite gott med det kinesiska företag som ska skapa koden till hemsidan och få den leveransklar tills jag åker hem om två veckor. Får hoppas att de kan förverkliga den fina designen vi tog fram så att det inte ser ut som kom-och-hjälp-mig-web-for-dummies v1.3 eller nåt.

Känns rätt sjukt att vara i en sån här stad och när så få kan vettig engelska. Tror att jag missade din tråd från Asien, förresten Jox. Är inte inne så ofta längre, men kan du länka tråden här?
 
Attached Images    
  #4727  
Old 06-17-2009, 12:11 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Var och körde gokart med jobbet idag. Körde 50 varv nästan på raken. Fy faaan vad min rygg gör ont.
 
  #4728  
Old 06-17-2009, 06:03 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Var och körde gokart med jobbet idag. Körde 50 varv nästan på raken. Fy faaan vad min rygg gör ont.
Hahah! 50 varv?! Shit, ni måste kört en hel Grand Prix då
Brukar få rätt ont i ryggen och på sidorna av de stolarna i go-karts. Men det är de värt
 
  #4729  
Old 06-18-2009, 10:23 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Ni som kan klockor, är det 'ok' att ha en guldklocka på sig? Fick en gamal Certina klocka förut, är en 25 års-arbete-klocka. Vad kan den vara värd föresten?
 
  #4730  
Old 06-18-2009, 10:44 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Inte värd några pengar vad jag kan gissa men tycker det kan vara coolt med en guldklocka om den är så där tunn, blir riktigt snyggt om du sätter på ett färglatt tygband, kanske beror på klädstilen men jag gillar det.


Liknande de här.
 



All times are GMT -4. The time now is 02:18 AM.