Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4481  
Old 05-20-2009, 05:39 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jag börjar bli sugen antingen på ny bil eller på trim.
Ny rolig bil finns det inget i en rimlig prisklass (dvs sälja minin + säg 50k). Alla roliga bilar börjar på 250k typ och det känns inte alls ekonomiskt moget att lägga det på en bil när jag pluggar. Kul, men inte moget
Så då återstår trim...vilket är jävligt mycket billigare än en ny bil.
Kan du leva med att bara ha en klassiker så borde du titta på 80-talselvor men det har du säkert redan tänkt på. De är bra mycket billigare än vad man tror att serva och underhålla (extremt mycket billigare än service på 964) och är inte alls så lätta att sälja som många tidningar och förståsigpåare påstår. Det finns därför en hel del prutmån.

Du kan få en fin elva för en bra bit under 200K. Och köper du ingen CS-utrustad är det ingen sport att åka omkring i den där varje dag. Skulle inte förvåna mig om den är mer bekväm än din Mini . . .

Den här verkar riktigt fin. Skambjud 140
Porsche 911 SC 3,0 coupe 204 hk | Gävleborg | Blocket
 
  #4482  
Old 05-20-2009, 05:43 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002