Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14481  
Old 06-28-2011, 10:17 AM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
  #14482  
Old 06-28-2011, 10:38 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Såg den inte med ljud och har inte facebook men hade jag haft facebook hade jag lätt kört det!
 
  #14483  
Old 06-28-2011, 11:24 AM
Holmer's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Jul 2008
Posts: 159
Holmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the roughHolmer is a jewel in the rough
Originally Posted by Ludas
Känner en av killarna bakom de första två sidorna, vet dock inget om den tredje men kan mycket väl vara samma.. Om det jag hört stämmer så går det skitbra.
 
  #14484  
Old 06-28-2011, 11:40 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Holmer
Känner en av killarna bakom de första två sidorna, vet dock inget om den tredje men kan mycket väl vara samma.. Om det jag hört stämmer så går det skitbra.
Haha fan vad kul. Alla tre sidor blev nyligen fällda av Reklamombudsmannen för vilseledande och misskrediterande marknadsföring men RO kan inte vidta några rättsliga åtgärder så det spelar ingen roll. Bra renommé är nog inget dessa företag värderar särskilt högt heller så det är bara att köra på.
Innan de kom på den idén föreställer jag mig att deras tankespår gick ungefär såhär: Vad har folk för onödiga kostnader som de skulle kunna dra ner på utan att det påverkar deras liv?
 
  #14485  
Old 06-28-2011, 11:40 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Brontan - händer det något skoj i gbg i helgen? Jag ska glo STCC i Falkenberg på Lördag men funderar på om jag ska stanna där, dra till GBG eller åka hem efter racen?
Nånting ball händer säkert. Jag ska dra till Kroatien på lördag morgon. Det finns ju många sköna sommarklubbar som kör nu och det är nog rätt mycket folk. Ville du gå ut eller chilla omkring? Var typ ute hos mina föräldrar den helgen som det var stcc i stan förresten så gjorde inte många knop

Är påväg hem från Tranås nu. Ville visa tjejen var jag växte upp och det kändes rätt bra att ha flyttat därifrån innan gymnasiet. Hade inte pallat att bo längre i en sån liten stad Fanns ju knappt något att göra där förutom att bada och sola nu!
 
  #14486  
Old 06-28-2011, 11:41 AM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Satan vad folk är lata, surprise?! Jag valde det billigare alternativet och letade upp adressen till närmaste kyrka och skrev att jag inte ville vara med längre.
 
  #14487  
Old 06-28-2011, 11:45 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Såg nya Top Gear igår och det var över förväntan! Hade inte tackat nej till att ha en sån marauder som DD Vilken sjuk bil!

Sen är jag också löjligt sugen på en M1. Coupen är riktigt snygg och det känns som att den bilen har allt man vill från en mindre bil. Både JC och Christian Harris säger ju att den är sjukt kul att köra med. Var lite tveksam mot den till en början, men BMW verkar ha lyckats helt. Undrar vad den kommer att kosta i Sverige? Nån som vet?
 
  #14488  
Old 06-28-2011, 11:48 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by RickyZone
Tack för alla gratulationer! Känns galet bra måste jag säga!

Just nu ser det ut som att jag kanske väntar med bilköpet till nästa sommar, som en liten studentpresent åt mig själv. Hade hoppats på att köpa nu under kommande veckorna, men jag vet ärligt talat inte om jag kommer att ha tid att bruka en bil då jag har massor av skolarbete framför mig. Är dock helt inne på en Z4 3.0. Tror att det är en riktigt bra bil för mig. Rolig att köra, cab, riktigt snygg och förmodligen bra andrahandsvärde framöver (baserat på Z3:ans prisbild). Blir det inte en Z4 blir det nog en 330 Coupé (E46).

Förstår att du blev riktigt omskakad efter mötet med älgen Jox, tur att det gick bra. En älg är det sista man vill ha in genom framrutan.
Nice om du kunde lösa såna fina bilar som förstabil Dock får jag vara lite tråkig och hålla med David där. Det kan vara lite farligt att ha en så stark bakhjulsdriven bil med en gång när man är ung. Testosteronet kommer att kicka in nån gång och jag var glad att jag bara hade 180 i min Mini. Den var ju fwd och därmed inte lika lurig.
 
  #14489  
Old 06-28-2011, 12:08 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Hej boys, nu firar jag Silverbröllop i Arild med min hustru!
 
  #14490  
Old 06-28-2011, 12:20 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Axman
Hej boys, nu firar jag Silverbröllop i Arild med min hustru!
Stort grattis! Verkligen ingen dålig dag att fira på, speciellt om det firas i Arild!
 



All times are GMT -4. The time now is 08:34 PM.