Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3941  
Old 03-31-2009, 04:29 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Så, hur gör man då för att kunna tanka på som vanligt? VPN-konton? Nya program som kör authade users på encryptade linor?
Sjukt störigt att man inte ska kunna ladda ned längre.
 
  #3942  
Old 03-31-2009, 04:54 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag ahr funderat och läst lite om det....man kan tanka genom "Tor" men det är många rookies som kommer göra det tror jag så hela tor-nätverket kommer vara sjukt slött. VPN kan vara en lösning men det känns som att alla VPN-distributörer(eller vad man nu ska kalla dem) har loggar på vem som haft vilket IP-nummer när och att dom också kommer behöva lämna ut det riktiga IP numret. Utländska VPN vet jag inte riktigt hur Pontén och co ska göra för att komma åt men är som sagt inte hundra.....piratebay har ju jobbat på en lösning som kostar 50/100kr i månaden eller vad det nu var och det funkar väl ungefär som DC fast du skapar nätverket själv och väljer vilka du kan invitea osv. Dvs mycket mer begränsat urval.
 
  #3943  
Old 03-31-2009, 04:58 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag tankar ner enstaka serier/filmer/musik men kommer sluta tvärt nu när hela den här cirkusen drar igång innan man vet något säkert sätt. Däremot, om jag förstått allting rätt, så kan dom inte övervaka t.ex privata överföringar. T.ex om jag skulle skicka något på msn till david, om jag skulle tanka hem top gear osv från cleanme's server här på forumet eller om jag slänger upp en ftp på min dator där bara ni har inlogg......Men det är ju klart att dom kommer scanna igenom varenda jävla torrentfil, det är jag helt övertygad om.
 

Last edited by strebo; 03-31-2009 at 05:10 PM.
  #3944  
Old 03-31-2009, 05:11 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, nu har kidsen panik, 2500pers är inne på flashbacks fildelnings forum
 
  #3945  
Old 03-31-2009, 05:34 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
glömma all den här tekniken prata.

Har någon av er se coochas fru? Herregud jag har aldrig varit så rädd!
 
  #3946  
Old 03-31-2009, 05:57 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha Brit. Jag trodde det var en kille först
 
  #3947  
Old 03-31-2009, 06:09 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
Den är. För säker.
 
  #3948  
Old 03-31-2009, 06:16 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Haha, när jag läste "Den är. För säker." så tänkte jag direkt på IPRED-lagen
 
  #3949  
Old 03-31-2009, 06:18 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
va?
 
  #3950  
Old 03-31-2009, 06:19 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
Jag ser att du läser detta UBC - JÄVEL av homo.
 



All times are GMT -4. The time now is 12:19 AM.