Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4041  
Old 04-08-2009, 04:22 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Blir nog av med filmning i mitten av maj på herrgård. Antagligen med ett härligt entourage av hobby-brats som vill bli movie-stars. Precis som jag då med andra ord

Vet inte hur/vad bilen ska göra men sjukt roligt att få vara "han med bilen, som tror han är något" på inspelningen iallafall
 
  #4042  
Old 04-08-2009, 04:56 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha gött, då tar jag det som en officiell inbjudan till alla oss att vara "hobby-brats som vill bli movie-stars" . Tungt att du inte fått manus dock, jag läste ett utkast där det stod "...sen börjar den riktigt snabba Audin brinna, samtidigt som den körs igenom en lada....".
 
  #4043  
Old 04-08-2009, 04:59 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Stort! Du kommer få en egen stjärna instansad i trottoaren på Avenyn!
 
  #4044  
Old 04-08-2009, 05:02 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Stort! Du kommer få en egen stjärna instansad i trottoaren på Avenyn!
Eller ännu bättre - en spårvagn döpt efter mig. Då får ni börja kallar mig Herr mbolo.
 
  #4045  
Old 04-08-2009, 05:47 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Var det inte med en sjuk bukkake-scen i boken där alla bratsen körde runk-bulle på en Audi? Jag har för mig det iaf...
 
  #4046  
Old 04-08-2009, 05:59 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
David du minns helt rätt, någon annan än jag som fått påsklov?
Sitter redan med en kall öl framför datorn och lyssnar på glad 60-tals musik Så jävla soft.

En annan grej, Jag fotade ju den där Superleggeran i December och en viss herre köpte bilden för att ha den på sin hemsida/och för att ha bilden på sina e-julkort. Det är snart mitten på April och jag har fortfarande inte fått pengarna av karln, har ringt åtskilliga gånger och varje gång säger han att han ska sätta in pengarna direkt men det gör han inte, var till och med där för några veckor sen för att hämta pengarna (inplanerat) men då hade han glömt plånboken! Det handlar om en relativt liten peng så jag förstår inte vad det handlar om, vad tycker ni att jag ska göra? Jag har ju inget bolag och skulle få betalt svart.
 

Last edited by PorscheFanatic; 04-08-2009 at 06:09 AM.
  #4047  
Old 04-08-2009, 06:14 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag har också påsklov. Oerhört skönt med en vecka ledigt.
Felix, fna vad sånt suger, man tycker ju att han bode vara god för sådana pengar. Du vill ju inte göra dig ovän med honom då det vore schyst att kunna göra fler gig (å andra sidan vill du väl inte göra dem gratis). Svår situation det där.
 
  #4048  
Old 04-08-2009, 06:30 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
David du minns helt rätt, någon annan än jag som fått påsklov?
Sitter redan med en kall öl framför datorn och lyssnar på glad 60-tals musik Så jävla soft.

En annan grej, Jag fotade ju den där Superleggeran i December och en viss herre köpte bilden för att ha den på sin hemsida/och för att ha bilden på sina e-julkort. Det är snart mitten på April och jag har fortfarande inte fått pengarna av karln, har ringt åtskilliga gånger och varje gång säger han att han ska sätta in pengarna direkt men det gör han inte, var till och med där för några veckor sen för att hämta pengarna (inplanerat) men då hade han glömt plånboken! Det handlar om en relativt liten peng så jag förstår inte vad det handlar om, vad tycker ni att jag ska göra? Jag har ju inget bolag och skulle få betalt svart.
Är det handlaren jag tror att det är? Otroligt dålig stil.

Ring och spela frågande - säg "Du sa ju att du skulle sätta in direkt men det har inte kommit något så du måste ha fått fel nummer av mig. Kan du inte kolla överföringen en gång till för säkerhets skull?"
 
  #4049  
Old 04-08-2009, 07:47 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Dragit på mig ytterligare en rejäl förkylning & jobbar hemma idag. Kunde varit trevligt om det inte var för den lilla detaljen att hela lägenheten är damm- och snickar-fylld. Kök, grovkök och väggar rivs & görs om...

Bandsågar & hammare gör under för arbetsron.
 
  #4050  
Old 04-08-2009, 07:55 AM
fredrika!'s Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Nov 2008
Posts: 64
fredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond reputefredrika! has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
David du minns helt rätt, någon annan än jag som fått påsklov?
Sitter redan med en kall öl framför datorn och lyssnar på glad 60-tals musik Så jävla soft.

En annan grej, Jag fotade ju den där Superleggeran i December och en viss herre köpte bilden för att ha den på sin hemsida/och för att ha bilden på sina e-julkort. Det är snart mitten på April och jag har fortfarande inte fått pengarna av karln, har ringt åtskilliga gånger och varje gång säger han att han ska sätta in pengarna direkt men det gör han inte, var till och med där för några veckor sen för att hämta pengarna (inplanerat) men då hade han glömt plånboken! Det handlar om en relativt liten peng så jag förstår inte vad det handlar om, vad tycker ni att jag ska göra? Jag har ju inget bolag och skulle få betalt svart.
Jag antar jag vet vem handlaren är då jag såg bilderna..
Man vill ju självklart inte vara "tjatig", men samtidigt vill vi alla ha våra pengar för jobb vi gör. Jag tycker du ska ligga på tills du får dina pengar, kör som jox säger.. Spela dum blondin och kolla nummer.

Hur stora summor handlar det om? fyrsiffrigt i alla fall?
 



All times are GMT -4. The time now is 02:14 PM.