Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3661  
Old 03-03-2009, 12:10 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Såååå mycket som stör mig att jag inte ens kan skriva ner allting - jag har verkligen försökt att tycka om den. Den är ju så snygg.

Men bara en sån sak som att knapplåset är på No-knappen. 3-4 gånger om dagen får någon som ringer till mig luren i örat av misstag, för jag drog på knapplåset samtidigt.
 
  #3662  
Old 03-03-2009, 12:20 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ok, men vaddå? Går du omkring och trycker på no-knappen hela tiden?
Man behöver ju inte låsa upp telefonen för att svara. Sen brukar inte jag låsa, räcker att trycka på "No" (släckt skärm) så kan ju inga andra knappar tryckas på.
 
  #3663  
Old 03-04-2009, 04:03 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Han aknske är så jävla poppis så att det ringer till honom stup i kvarten. Då är det enkelt att när han avslutat ett samtal/lekt med mobilen och ska stoppa den i fickan trycker på "no" samtidigt som någon ny ringer. Eller?
 
  #3664  
Old 03-04-2009, 05:49 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Strebo: Hur går gymmandet? För mig går det åt helvete, stor idé att gå på gymmet för att gå ner i vikt
 
  #3665  
Old 03-04-2009, 12:19 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Dagens bil jag vill ha:
Alfa Romeo GTJ 1600 -74
Alfa Romeo GTJ 1600 -74





Ska iväg på mässa imorgon och presentera vårt arbete inför en jury beståendes av en massa professorer från hela norden. Vi tävlar mot avgångsstudenter med redan publicerade arbeten (vårt är gjort termin 4-5, deras termin 9-10). Sen kan bara en göra presentationen, trots att två har skrivit..så jag måste hålla ett proffsigt föredrag på 5-10 min på engelska. Dessutom ska man svara på en massa kluriga frågor från juryn. Känner mig lagom styv i korken nu, speciellt med tanke på att ett gott gäng av de lärarna som faktiskt betygsätter mig kommer dit och tittar.
Ibland önskar man att man bara jobba som säljare på telia.
 
  #3666  
Old 03-04-2009, 12:30 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Jag är så ledsen, vill bara gråta. Lämnade in min macbook idag för att musplattan fastnade i klickläge, kommer att ta 6 arbetsdagar
 
  #3667  
Old 03-04-2009, 12:32 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Aj då. Hoppas du har en pc ett tag nu så du får använda en riktig dator ett litet tag
 
  #3668  
Old 03-04-2009, 12:33 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Börjar tröttna lite på alla politiska trådar som sagt. Har kollat igenom Stryp-killens trådar. Av 292 skapade trådar är 7 (sju) bilrelaterade!
Det betyder att 285 av dem handlar om vapen, musik eller politik.
Fattar inte riktigt vad man gör på ett bilforum då...
Så sant - jag är nästan över Teamspeed som en följd av alla de blodiga politik. Mer tuttar och bilar tack.

Han är en trevlig kille, men bör nog vara på en pistol forum eller något!

Åh och förresten jox är en stor homosexuell.
 
  #3669  
Old 03-04-2009, 12:35 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, han är jättetrevlig, men lite bilinnehåll kan man väl önska sig.
Btw, you can't write homosexual like that in swedish, it's only a adjective. Instead, use the word bög (fag)
 
  #3670  
Old 03-04-2009, 12:38 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
Ta en titt på taggar
 



All times are GMT -4. The time now is 09:29 AM.