Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3671  
Old 03-04-2009, 12:46 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha, nice. It's all wrong in Swedish though
It actually reads: Jox picks up the hedge (häcken also refers to the butt though, but translates roughly to "bum")
 
  #3672  
Old 03-04-2009, 12:47 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
****ing G Translate kan kyssa min rumpa.
 
  #3673  
Old 03-04-2009, 01:24 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
Strebo: Hur går gymmandet? För mig går det åt helvete, stor idé att gå på gymmet för att gå ner i vikt
Haha, det går bra. Men idag knakade det till lite i höger handled när jag körde curls och tappade jävligt mycket kraft i den.....skumt. Får vila armarna lite. Däremot står jag stilla på viktbiten men det kanske är bäst så för sommaren kommer ju snart

Hur kommer det sig att det inte funkar för dig då?
 
  #3674  
Old 03-04-2009, 01:40 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Originally Posted by strebo
Haha, det går bra. Men idag knakade det till lite i höger handled när jag körde curls och tappade jävligt mycket kraft i den.....skumt. Får vila armarna lite. Däremot står jag stilla på viktbiten men det kanske är bäst så för sommaren kommer ju snart

Hur kommer det sig att det inte funkar för dig då?
Lät inge vidare med handleden... Tror jag äter för lite helt enkelt så får jobba på den biten, men tänkte slippa käka gainer och liknande, tror mer på bra mat.
 
  #3675  
Old 03-04-2009, 01:52 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
Lät inge vidare med handleden... Tror jag äter för lite helt enkelt så får jobba på den biten, men tänkte slippa käka gainer och liknande, tror mer på bra mat.
Ja precis, jag lassar på som fan. En bra "byggarmeny" är 3dl ris och en kycklingfilé på 250-300g. Lite soya och lite sweet chili så smakar det helt acceptabelt
 
  #3676  
Old 03-04-2009, 11:25 PM
Lady_AMG's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Mar 2009
Location: So Cal
Posts: 49
Lady_AMG has much to be proud ofLady_AMG has much to be proud ofLady_AMG has much to be proud ofLady_AMG has much to be proud ofLady_AMG has much to be proud ofLady_AMG has much to be proud ofLady_AMG has much to be proud ofLady_AMG has much to be proud ofLady_AMG has much to be proud ofLady_AMG has much to be proud ofLady_AMG has much to be proud of
My boss is Swedish. He is one of the most fun people I've ever partied with!
 
  #3677  
Old 03-05-2009, 11:34 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Har en idé: Vad sägs om att skapa en TS playlist på spotify med bra "köra bil" musik?
 
  #3678  
Old 03-05-2009, 11:38 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
Har en idé: Vad sägs om att skapa en TS playlist på spotify med bra "köra bil" musik?
+1 Skitbra idé. Go for it... (Ja, förutom att du aldrig kan lyssna på den om du är i bilen då) Men med lite möda kan man ju duplicera innehållet på en skiva eller mp3
 
  #3679  
Old 03-05-2009, 12:55 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Aler
Har en idé: Vad sägs om att skapa en TS playlist på spotify med bra "köra bil" musik?
Originally Posted by mbolo
+1 Skitbra idé. Go for it... (Ja, förutom att du aldrig kan lyssna på den om du är i bilen då) Men med lite möda kan man ju duplicera innehållet på en skiva eller mp3
Låter som en bra idé. Jag kan ta på mig att leta upp alla låter i mp3-format och bjuda ut dom på en ftp....
 
  #3680  
Old 03-05-2009, 01:23 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Tips på bra sida för mp3's BEEMP3.COM
 



All times are GMT -4. The time now is 10:29 AM.