Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3161  
Old 01-12-2009, 08:53 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
David, Strebo, Mbolo och Bronto borde planera en lördag upp till Stockholm i sommar. Jag fixar sovplatser och aktiviteter allt ni behöver göra är att komma upp! Skulle kunna bli en episk dag på sjön med sol, god mat, dryck och sällskap sen kör vi en lång middag med mycket vino sen utgång.
Vad säger ni?
 

Last edited by PorscheFanatic; 01-12-2009 at 08:56 PM.
  #3162  
Old 01-12-2009, 11:08 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Ikväll var det min tur att ta rollen som uppesittare (05:07) Som tur är behöver jag inte gå upp imorgon
 
  #3163  
Old 01-13-2009, 12:47 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Dåre. (men Stockholmsmeetet låter bra)
 
  #3164  
Old 01-13-2009, 03:48 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Nej, vad häftigt med street view!!!!!!!!!!!

Här står jag: (många lurkande creeps här på TS så jag skärmdumpade)
 
  #3165  
Old 01-13-2009, 04:03 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Fan, åker dom omkring i gamla sossecontainrar och fotar Kolla spegelbilden i skyltfönstret:

 
  #3166  
Old 01-13-2009, 04:52 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
David, Strebo, Mbolo och Bronto borde planera en lördag upp till Stockholm i sommar. Jag fixar sovplatser och aktiviteter allt ni behöver göra är att komma upp! Skulle kunna bli en episk dag på sjön med sol, god mat, dryck och sällskap sen kör vi en lång middag med mycket vino sen utgång.
Vad säger ni?
Väldigt gärna. Jag har hade gärna kommit upp tidigare på ditt erbjudande, men har faktiskt haft för mycket att göra i plugget. Har varit för lite uppe i sthlm, gillar stan mer och mer nu.


Ps. Jag får bara upp samma sida varje gång jag trycker på hitta.se länkarna? Är det samma för er eller bara mig? Sjukt cool tjänst.
 
  #3167  
Old 01-13-2009, 04:55 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Zombie!!!!
 
  #3168  
Old 01-13-2009, 05:09 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
David, Strebo, Mbolo och Bronto borde planera en lördag upp till Stockholm i sommar. Jag fixar sovplatser och aktiviteter allt ni behöver göra är att komma upp! Skulle kunna bli en episk dag på sjön med sol, god mat, dryck och sällskap sen kör vi en lång middag med mycket vino sen utgång.
Vad säger ni?

Det låter som ett trevligt förslag. Svåra blir väl kanske att hitta några datum .
 
  #3169  
Old 01-13-2009, 05:15 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
I win, suckers!!
 
  #3170  
Old 01-13-2009, 05:19 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute







 



All times are GMT -4. The time now is 10:47 AM.