Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #4661  
Old 06-09-2009, 03:32 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Oh. Blir att ta en Skåne-träff framöver sen då.
Detta ligger och väntar på mig hemma hos en polare i Hbg.
Sports Exhaust by Quicksilver
Fick ett bra pris och har ändå gått omkring och letat avgas nu när väghållningen är färdig. Nästa steg 15 % pulley, mappning, sparco stolar, 210 hp och en bil som jag inte kan besiktiga
Najs! Nog ska de ju lite låta alltid! En skåne träff ljudar även bra, skulle vara bra att lite planera tid så att man är i landet och bilen är även här.
 
  #4662  
Old 06-09-2009, 06:32 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
En ren bil är alltid en ren bil och det är mycket tillfredställande med nonmetallic svart färg. En av fördelarna med entusiast bil är det terapeutiska när man sköter och tvättar den. Förutom att det är billigare än en terapeut blir även bilen ren

(bilden tagen med mobilen)
Inget bättre än en nypolerad svart bil, din ser riktigt fin ut, har alltid älskat E46 M3!
Pappas 997 är på helrekond as we speak, var nere och kikade till den imorse och den blir så jäkla fin! Lägger upp lite bilder till helgen!
 
  #4663  
Old 06-09-2009, 07:30 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Felix, det var väl du som mms:ade mig? Kände inte igen numret men antog det. Är ju inte så många jag känner som har en svart 997

Ser fram emot fler bilder! Måste ut och fota nu i sommar när det är så nice ljus!
 
  #4664  
Old 06-09-2009, 10:27 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Felix, det var väl du som mms:ade mig? Kände inte igen numret men antog det. Är ju inte så många jag känner som har en svart 997

Ser fram emot fler bilder! Måste ut och fota nu i sommar när det är så nice ljus!
Yup yup det var jag Ska ut och fota så snart som möjligt, Oskar på forumet ska hjälpa mig också, han är sjukt duktig
 
  #4665  
Old 06-09-2009, 11:03 AM
knutherta's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Oct 2008
Posts: 39
knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!knutherta You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Nicke
En ren bil är alltid en ren bil och det är mycket tillfredställande med nonmetallic svart färg. En av fördelarna med entusiast bil är det terapeutiska när man sköter och tvättar den. Förutom att det är billigare än en terapeut blir även bilen ren

(bilden tagen med mobilen)
Nonmetallic.. då är det Jet Black eller? I Sverige finns typ bara Carbon Black, vilket är ganska tråkigt tycker jag..

Felix, du behöver väl ingen hjälp?! Tycker inte jag har inte sett några dåliga bilder från dig!
 
  #4666  
Old 06-09-2009, 11:27 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Tittar in & tittar ut här en snabbis. Mycket med jobbet som tar tid, så all fokus där senaste veckorna. Men nu är allt klart och på tisdag smäller det äntligen.

För övrigt, Landcruiserns skärmar måste breddas - annars går den inte igenom reg-besiktningen. Någon som kan någon bra offroad-delar kontakt?
 

Last edited by mbolo; 06-09-2009 at 03:26 PM.
  #4667  
Old 06-09-2009, 12:00 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by knutherta
Nonmetallic.. då är det Jet Black eller? I Sverige finns typ bara Carbon Black, vilket är ganska tråkigt tycker jag..

Felix, du behöver väl ingen hjälp?! Tycker inte jag har inte sett några dåliga bilder från dig!
Jep, Jet Black. Gillar dock starkt även Carbon Black fastän den är starkt metallic.
 
  #4668  
Old 06-10-2009, 08:15 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Tänkte dra till Tyskland och köpa lite götte nu i helgen inför sommaren och så. Är första gången jag kör ner så funderar på om det är något speciellt man bör tänka på? Jag och polarn kommer ju såklart försöka hålla oss inom vikten men det kommer nog bli svårt.
 
  #4669  
Old 06-10-2009, 09:17 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ha inte dubbdäck.
 
  #4670  
Old 06-10-2009, 09:57 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Handla inte i Puttgarden. Eller Burg heller. Åk ett par mil in. Billigare och mycket färre skåningar som tjautar.

Och köp en flaska Kleines Aschloch till David.
 



All times are GMT -4. The time now is 07:05 AM.