Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3401  
Old 02-01-2009, 04:07 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Nicke: Häckeberga är grymma vägar.
Jag har precis varit uppe på Öckerö och kört hem nu i mörkret. Min biö är verkligen ingen långfärdsbil, speciellt inte med vinterdäck. Kan inte tänk mig att ens en Lotus Exige eller dyl. är värre. Stenhårt och skithögt. Hela vägen.
 
  #3402  
Old 02-01-2009, 04:14 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Sissy.

Men jag hörde att ni hade det rätt halt där nere på vischan idag . . .
 
  #3403  
Old 02-01-2009, 04:16 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Tillbaka från Sälen, weekendresor ftmfw. Haft såå bra väder och åkning, vad har hänt i helgen gubbar?
 
  #3404  
Old 02-01-2009, 04:20 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jo vart rätt halt. Vart hemma hos flickvännens föräldrar över helgen. Vi var ute och åkte skridskor på en frusen sjö idag. Inte precis sånt man kan göra i Skåne. Har saknat de vanliga vintersakerna
 
  #3405  
Old 02-01-2009, 04:30 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jo vart rätt halt. Vart hemma hos flickvännens föräldrar över helgen. Vi var ute och åkte skridskor på en frusen sjö idag. Inte precis sånt man kan göra i Skåne. Har saknat de vanliga vintersakerna
Långfärdsskridskor kan ju vara något av det softaste som finns! Sweeeet
 
  #3406  
Old 02-01-2009, 06:20 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag har varit hoff'd hela helgen...kom precis hem .
 
  #3407  
Old 02-02-2009, 08:39 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det är torrt och soligt ute och jag hörde precis fiskmåsar vid fönstret.

Snart är det vår!!
 
  #3408  
Old 02-02-2009, 11:22 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Här är det snö. Jävligt skumt. Smälter typ bort över dan, men ändå.
 
  #3409  
Old 02-02-2009, 02:48 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
FML!
Min 1år och 4månader gammla laptop har gått sönder! Så jävla förbannad just nu!
Om det slutar som för min macbook som gick sönder och de ville ha 13,6k +moms för att laga tänker jag fan börja använda skrivmaskin i stället och enbart surfa på mobilen!
 
  #3410  
Old 02-02-2009, 02:57 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Surt! Lider med dig. Vad hände?
 



All times are GMT -4. The time now is 05:00 AM.