Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2401  
Old 10-29-2008, 02:19 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Russ: In northern Stockholm, the sun's already risen. Now I'm heading out to scratch? the windows. Ie to remove the ice from his car
 
  #2402  
Old 10-29-2008, 02:21 AM
Russ's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: NorCal
Posts: 3,668
Russ has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond reputeRuss has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Russ: In northern Stockholm, the sun's already risen. Now I'm heading out to scratch? the windows. Ie to remove the ice from his car
Ice?!?! Already??? jeezus... winter ftl
 
  #2403  
Old 10-29-2008, 02:24 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hey, where I live it's low 50's out. We usually get a bit of snow in Febuary, but it vanishes in a week. Just rain and storms here during the winter
 
  #2404  
Old 10-29-2008, 03:19 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Sheiiiiiiiyt vad halt det var idag på sommardäck . . .
 
  #2405  
Old 10-29-2008, 03:25 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Får ta och börja neg-reppa dne där massa Orkar inte följa upp i den där cigtråden längre. Var inne igår och såg att typ 10 nya sidor ploppat upp, har ni en kort sammanfattning typ?

Var nollgradigt igår kväll förresten och typ 2°C grader imorse när jag stack till plugget. Spann på tvåan på allén (vilket inte händer ofta) när jag skulle byta fil, börjar visst bli lite kallt nu...

edit: jox, just vad jag skrev. kändes inte riktigt lugnt.
 
  #2406  
Old 10-29-2008, 03:25 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ahh, skönt att ha varit uppe och haft det dagliga träningspasset avklarat. Men jox, trodde du var en slacker som satt i bilen och väntade tills fläkten fixat isen ....skrapa är inte okej .
 
  #2407  
Old 10-29-2008, 03:32 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Får ta och börja neg-reppa dne där massa Orkar inte följa upp i den där cigtråden längre. Var inne igår och såg att typ 10 nya sidor ploppat upp, har ni en kort sammanfattning typ?

Var nollgradigt igår kväll förresten och typ 2°C grader imorse när jag stack till plugget. Spann på tvåan på allén (vilket inte händer ofta) när jag skulle byta fil, börjar visst bli lite kallt nu...

edit: jox, just vad jag skrev. kändes inte riktigt lugnt.
Inte bra. När man åker en kombi som gör 0-100 på typ 2 månader och den spinner på påfarten till motorvägen när man ökar från 20 till 30 (som var marschfarten in idag), då vet man att det är halt. Tror det är dags att hänga på plåtisarna nu, huu . . .

Inte mycket som hänt de senaste 10 sidorna. Vi bestämde oss för att destroya mass med röda pluppar, jag visade i bilder och ord hur man parkerar gratis i stockholm och Dave visade bilder på sin pojkvän.
 
  #2408  
Old 10-29-2008, 03:34 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Ahh, skönt att ha varit uppe och haft det dagliga träningspasset avklarat. Men jox, trodde du var en slacker som satt i bilen och väntade tills fläkten fixat isen ....skrapa är inte okej .
Tvåbilsgarage är vad jag skulle vilja ha . . .

Skrapa är särskilt jobbigt när man inte hittar skrapan utan får stå med ett CD-fodral

Varför har inte alla bilar värme i framrutan egentligen? Det är väl fan viktigare än bakrutan!!
 
  #2409  
Old 10-29-2008, 03:35 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Får ta och börja neg-reppa dne där massa Orkar inte följa upp i den där cigtråden längre. Var inne igår och såg att typ 10 nya sidor ploppat upp, har ni en kort sammanfattning typ?

Var nollgradigt igår kväll förresten och typ 2°C grader imorse när jag stack till plugget. Spann på tvåan på allén (vilket inte händer ofta) när jag skulle byta fil, börjar visst bli lite kallt nu...

edit: jox, just vad jag skrev. kändes inte riktigt lugnt.
Massa tyckte det var en klok idé att ifrågasätta Jox. Då tände Josh till sen var det vuxenmobbing på Massa som ledde till att han har 3049234092röda pluttar och tråden stängdes .
 
  #2410  
Old 10-29-2008, 03:38 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Tvåbilsgarage är vad jag skulle vilja ha . . .

Skrapa är särskilt jobbigt när man inte hittar skrapan utan får stå med ett CD-fodral

Varför har inte alla bilar värme i framrutan egentligen? Det är väl fan viktigare än bakrutan!!
Mjo, tvåbilsgarage hade väl varit det bästa...har hört att carport(stavning?) gör under när det gäller frost också ..... Bra fråga...har bergis något smarrigt med sikt och den baletten att göra.
 



All times are GMT -4. The time now is 01:10 AM.