Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3421  
Old 02-02-2009, 04:01 PM
SLC4S's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: May 2008
Location: City of Angels and Nice Cars
Posts: 3,209
SLC4S has a reputation beyond reputeSLC4S has a reputation beyond reputeSLC4S has a reputation beyond reputeSLC4S has a reputation beyond reputeSLC4S has a reputation beyond reputeSLC4S has a reputation beyond reputeSLC4S has a reputation beyond reputeSLC4S has a reputation beyond reputeSLC4S has a reputation beyond reputeSLC4S has a reputation beyond reputeSLC4S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Byter kassörskor på ICA hårddisk i din laptop i utbyte mot påskinkning? Fethaja att jag slutar handla på Vivo nu . . .
what goes on in here? or is it just better that i don't ask?
 
  #3422  
Old 02-02-2009, 04:14 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Backups är ftw. Jag kör time machine hela tiden på dattan och laddar över alla mina bilder på flickr. Skaffade en sån apple warranty efter att garantin gått ut på min, det är ju väl värt det om de händer nåt. Riktigt tråkigt att höra Aler Vad hände med den? Provat att totalformatera den?
 
  #3423  
Old 02-02-2009, 04:20 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag brukar dumpa över det viktiga på stationära till laptopen och vise versa. Dvs 15mb skolarbeten samt 75gb Top Gear.
 
  #3424  
Old 02-02-2009, 04:22 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
köp en extern hd, eller rättare sagt, ett fodral så du kan stoppa in en vanlig hd. Mkt smidigt.
 
  #3425  
Old 02-02-2009, 04:54 PM
Lenny's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Jul 2008
Posts: 4
Lenny is an unknown quantity at this point
Min gamla bärbara dog för någon månad sedan, datorn bryr jag mig inte om. Jobbigare är att all min bokföring ligger på hårddisken. Utan backup, big surprise. Har hittills kört strutstricket och förträngt det, men ju närmare Mars och deklarationen, desto mer inser jag att jag eventuellt behöver ta tag i det.

Glad ändå att få uppgradera så jag köpte nya Macbooken, en vecka senare springer jag till bussen, snubblar och ser i slowmotion hur den flyger mot trottoaren, fick en lite buckla i ena hörnet men fungerar som tur är utan problem.

Att lära: Gör ALLTID backup på din bokföring och spring ALDRIG om det inte gäller liv och lem.
 
  #3426  
Old 02-02-2009, 04:56 PM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
Har backup på allting, problemet är att jag inte lyckas göra en ominstallation pga att man inte ser vad man gör eftersom skärmen flimrar så jävligt. Köpte till förlängd garanti så ska ringa supporten imorgon och se vad de säger.
Annars får det väl bli hemförsäkringen igen. men dom skrev ner värdet med över 50% efter drygt ett år på macbooken så det lockar inte så mycket.
 
  #3427  
Old 02-02-2009, 05:00 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Mina bromssensorer tjöt till idag. Så nu blir det raka vägen till Audi för byte. Kul... Men sådana där 4-kolvsok borde ju inte vara så dyra att byta va?
 
  #3428  
Old 02-02-2009, 05:27 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha fyfan ....är detta den årliga klagodagen? Har en polare som köpte en ny laptop idag och när han kom hem så funkade inte touch-paden så han ska byta den imorgon och en annan polare som krockade samt fick P-bot......inga bra dag den 2/2 -09.
 
  #3429  
Old 02-02-2009, 05:38 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Min bil buggade imorse och vägrade få framljusen att fungera...körde ändå och efter en stund så funkade de. Måste vara otursdagen eller det osedvanliga vädret med minusgrader och snö(!).
 
  #3430  
Old 02-03-2009, 02:51 AM
Aler's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: May 2008
Posts: 241
Aler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant futureAler has a brilliant future
För att fortsätta gnällandet.
Vart fan hittar företag sin inkompetenta personal till support? Det är fan som att prata med en vägg

"Jag kopplar dig" "Var god dröj" "Jag kan inte svara på det, var god dröj så kopplar jag dig" "Så du har ringt oss för att din dator är trasig?" "Det är tyvärr upptaget hos skadehanteringen, ska jag koppla dig iaf?"

IDIOTER!!!!!
 



All times are GMT -4. The time now is 01:16 AM.