Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2381  
Old 10-28-2008, 02:56 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Får ta en bild på dem imorgon. Står dels utanför min lgh, sedan i Malmö. Tror det är ngt fuffens med ngn av dem. De i Malmö kan man dega med kreditkort och sedan checka ut när man åker, det e smidigt.
 
  #2382  
Old 10-28-2008, 02:59 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ska bli kul att se.

Det roliga är att p-lisorna har absolut noll koll. Jag har stått vid Stockholms central, grön biljett, från halv sex på morgonen till ~10 på kvällen med en hemmapulad biljett som jag fick höra inte ens skulle gå att köpa i maskinen. Och det dessutom är max 2 timmar att stå där Och fick ingen bot!
 
  #2383  
Old 10-28-2008, 03:00 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha nice jox! Fattar att du kör denna stilen när det kostar dig 100spänn om dagen. Hoppas du ändrar tiden med jämna mellanrum?
 
  #2384  
Old 10-28-2008, 03:03 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Haha nice jox! Fattar att du kör denna stilen när det kostar dig 100spänn om dagen. Hoppas du ändrar tiden med jämna mellanrum?
Japp, brukar varva minutrarna mellan 54 och .59.

Jag har kört så här till och från när jag inte hyrt garage i typ 6 år och har aldrig någonsin åkt på en bot. Ett jäkla pill att hålla på men 2K i månaden kan man ju ha roligare för . . .
 
  #2385  
Old 10-28-2008, 03:06 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Degar 500:- i månaden för ett garage semicentralt i Mmö. Står gratis i Lund, men det är lite meck involverat då. Typ promenera 5 min varje morgon, men det är det fan värt.
 
  #2386  
Old 10-28-2008, 03:10 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Vi får bara hoppas att ingen listar ut det och att p-lisorna fortsätter sköta sitt jobb dåligt . Vafan, om du skulle åka dit, är det någon sorts urkundsförfalskning då eller är det bara böter eller hur funkar det?
 
  #2387  
Old 10-28-2008, 03:11 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Rätt bra ändå, 500 spänn är ju en no-brainer . . . Gå är skönt att kunna göra på morgonen, men surt när man ska hem tycker jag.

Själv varvar jag tre ställen i veckan f.n. och det känns lite steep att ha tre olika platser. Men å andra sidan ägnar jag när jag de dagar jag sitter mitt i city i snitt 40 minuter varje morgon att leta plats, helt seriöst.
 
  #2388  
Old 10-28-2008, 03:15 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Vi får bara hoppas att ingen listar ut det och att p-lisorna fortsätter sköta sitt jobb dåligt . Vafan, om du skulle åka dit, är det någon sorts urkundsförfalskning då eller är det bara böter eller hur funkar det?
Ja, det skulle vara väldigt kul att veta vad brottet är egentligen. Även om de skulle misstänka någonting kan de ju aldrig göra något åt saken. Och så får man ju placera den strategiskt, trycka upp den på rutan så de kan syna den med förstoringglas är ju ingen höjdare - bästa är ju att lägga den i mitten på brädan, då kommer ingen någonsin speciellt nära

Vad jag inte förstår är varför det inte är vanligare ... eller det kanske det är?
 
  #2389  
Old 10-28-2008, 03:17 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Luganobloke. Kom och säg hej och presentera dig i tråden, vettja!
Annars bannar Russ dig
 
  #2390  
Old 10-28-2008, 03:21 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, vem av er reppade mig med en Youtube-länk om Dan Bäckman?
 



All times are GMT -4. The time now is 05:05 AM.