Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2301  
Old 10-25-2008, 09:54 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Skoja inte, halva befolkningen och deras morsor var ute och trängdes idag . . . Folk är som gamar, man ska inte gå utanför dörren en löningshelg.
 
  #2302  
Old 10-25-2008, 05:57 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Själv har man varit och shoppat ny trailer idag. Var inte direkt kö på den avdelningen en blåsig höstdag som idag...
 
  #2303  
Old 10-25-2008, 06:00 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Trailer? As in, släp? Ska du dra ner till Puttgarden?

Jag är full, förresten . . . . . . . .
 
  #2304  
Old 10-25-2008, 06:43 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag orkade inte vänta den extra stunden för en svart X1a. Enligt mina kontakter i branswchen (ooooh) så är lagren slut på X1or, så jag fick en av de sista. Så förhoppningsvis svämmar inte världen över av dem riktigt ännu.
Tack förresten Strebo
Och Bronto, ja, jag känner igen det där om ngns mamma som skrev i tråden. Det var på 6speed som det hände.
 
  #2305  
Old 10-25-2008, 08:31 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Trailer? As in, släp? Ska du dra ner till Puttgarden?

Jag är full, förresten . . . . . . . .
Du är inte på ett säljmöte än då?
Min tolkning av punkterna är att du är fantastiskt förfriskad, vilket innebär att vi iaf är två....sömn nu så är man hemma sen. Synd att världens näst bästa bakfyllesport inte är imorgon(formel1). Alla vet ju att i sportväg så är backhoppningen på nyårdagen i Garden Partenkisrchen (eller hur det nu fan är) no.1.
 
  #2306  
Old 10-26-2008, 05:49 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jag orkade inte vänta den extra stunden för en svart X1a. Enligt mina kontakter i branswchen (ooooh) så är lagren slut på X1or, så jag fick en av de sista. Så förhoppningsvis svämmar inte världen över av dem riktigt ännu.
Så du har den redan? Impressions? Alla recensioner säger att den är bögseg?

Originally Posted by strebo
Du är inte på ett säljmöte än då?
Min tolkning av punkterna är att du är fantastiskt förfriskad, vilket innebär att vi iaf är två....sömn nu så är man hemma sen. Synd att världens näst bästa bakfyllesport inte är imorgon(formel1). Alla vet ju att i sportväg så är backhoppningen på nyårdagen i Garden Partenkisrchen (eller hur det nu fan är) no.1.
Men det var en bra förfriskning - sofistikerad vinberusning, snarare än stupfull whisky/vodka/pastis-fylla. Det tackar mitt huvud mig för idag . . .
 
  #2307  
Old 10-26-2008, 06:19 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Får den i slutet av veckan/ början på nästa. Jag har testat den och tycker inte den är bögseg. Fan, alla handdatorer är ju lite småsega måste jag säga. Men jag tyckte inte X1an var värre än ngt annat.
 
  #2308  
Old 10-26-2008, 07:29 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Trailer? As in, släp? Ska du dra ner till Puttgarden?
Ingen dålig idé. Men genomgår båtägarens motsvarighet till bakfyllan. Uppläggning för vintern...


Heter Boulebard (efter tjejens amerikanska släkts svarta städerska). Hon hade lite lätt southern accent och var väl inte direkt högutbildad. När man frågade var hon bodde så blev gatunamnet "Portsmouth boulevard" istället "Pottsmeth boulebaad". Så nu heter allt som är runt och roligt Boulebard.
 
  #2309  
Old 10-26-2008, 08:03 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det låter lagom Jox. Själv tog jag en liten pubrunda som innehöll bakfyllans alla ingredienser :/. En härlig söndag av PL och kaffe ligger framför en .
 
  #2310  
Old 10-27-2008, 08:06 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det där jävla spelfanskapet som gissavem postade håller på att driva mig till vansinne....
 



All times are GMT -4. The time now is 07:05 AM.