Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2191  
Old 10-20-2008, 08:28 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Oooooooooohhh...
 
  #2192  
Old 10-20-2008, 08:34 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
ox, du verkar ha en del hål att fylla - även i kalendern. (obs! göteborgs-ordvits!)
 
  #2193  
Old 10-20-2008, 10:44 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan, det ser inte helt hopplöst ut för oss....synd att behöva negreppa dom andra som tar "onödig plats" på top5 .
 
  #2194  
Old 10-20-2008, 11:05 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Fan, det ser inte helt hopplöst ut för oss....synd att behöva negreppa dom andra som tar "onödig plats" på top5 .
Strebo, lite OT men är lite nyfiken på historien bakom din avatar...
 
  #2195  
Old 10-20-2008, 11:21 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Strebo, lite OT men är lite nyfiken på historien bakom din avatar...
Hehe, ingen fara. Det är från ett foto som en utav mina polare tog över Växjö Simhall faktiskt. Jag hade aldrig någon avatar på 6snabbonlajn och tyckte det var lite väl opersonligt. Om jag hade haft en bil så hade jag velat ha det som avatar men som student har jag inte råd med det(eftersom jag valt att inte jobba under tiden). Att ha en avatar på en ferrari eller porsche eller dylikt när jag inte äger någon är inte riktigt min grej .

Eller kan man ju alltid dra en rövare om att det är farfars sommarstuga i blekinge....typ.
 
  #2196  
Old 10-20-2008, 11:26 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Hehe, ingen fara. Det är från ett foto som en utav mina polare tog över Växjö Simhall faktiskt. Jag hade aldrig någon avatar på 6snabbonlajn och tyckte det var lite väl opersonligt. Om jag hade haft en bil så hade jag velat ha det som avatar men som student har jag inte råd med det(eftersom jag valt att inte jobba under tiden). Att ha en avatar på en ferrari eller porsche eller dylikt när jag inte äger någon är inte riktigt min grej .

Eller kan man ju alltid dra en rövare om att det är farfars sommarstuga i blekinge....typ.
Aaah, då förstår jag. Gissade ett bakomliggande arkitektur-intresse eller liknande. Man kan ju alltid annars ha aspirationer kring bilar? Titta bara på Jox. Han tror ju t.ex. att han äger sin grannes vita Porsche..
 
  #2197  
Old 10-20-2008, 11:31 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Aaah, då förstår jag. Gissade ett bakomliggande arkitektur-intresse eller liknande. Man kan ju alltid annars ha aspirationer kring bilar? Titta bara på Jox. Han tror ju t.ex. att han äger sin grannes vita Porsche..
Jo visst är det så. I mitt fall var det väl mer att polarn precis hade tagit bilden och att den är därifrån jag kommer. Jag kan slänga upp orginialet då gif-avataren inte gör bilden rättvis .

Aha, så det är därifrån han har fått den? Det kanske är en liten del utav förklaringen till att Felix bara träffat honom en gång? Jag hörde bl.a att när Felix skulle fota så hade Jox "glömt" nyklarna till garaget så han fick bända upp porten med en kofot, vid 23.40 på kvällen.
 
  #2198  
Old 10-20-2008, 11:32 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Aaah, då förstår jag. Gissade ett bakomliggande arkitektur-intresse eller liknande. Man kan ju alltid annars ha aspirationer kring bilar? Titta bara på Jox. Han tror ju t.ex. att han äger sin grannes vita Porsche..
Eller jag som frontar som on 997an där ovan vore min egen
 
  #2199  
Old 10-20-2008, 11:39 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Coolt Strebo. Jag trodde det var en bild från boken Övergivna Platser eller nåt. Tyckte huset såg väldigt nedgånget ut men det kanske inte alls gör det? Finns simhallen fortfarande?
 
  #2200  
Old 10-20-2008, 11:48 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Coolt Strebo. Jag trodde det var en bild från boken Övergivna Platser eller nåt. Tyckte huset såg väldigt nedgånget ut men det kanske inte alls gör det? Finns simhallen fortfarande?

Jodå den finns. Dem byggde till den vänstra delen med vattenruschekanor(stavning?) för några år sedan. Det är den dåliga kvalitén på bilden som gör att det ser så säckigt ut. Jag vet inte vad ni vet om Växjö men det ligger en liten sjö mitt i staden med en gångbana/löpsspår runt (ca 4.5km runt). Det är ganska härligt att löpa ett varv eller två runt där på våren och hösten...eller bara sitta och titta på alla studentrövar som ibland vågar sig ifrån campusområdet . Vilket fall som, kortet är tagit från andra sidan sjön, precis framför sjukhuset.

Edit: Bifogar originalbilden.

 

Last edited by strebo; 10-20-2008 at 11:54 AM.



All times are GMT -4. The time now is 07:16 PM.