Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20571  
Old 04-26-2012, 03:41 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Ja, frugan "fick" ju en TT häromåret. Vore konstigt om hon skulle få ny bil innan Axman byter sin DD ....(som jag gissar att det är )
 
  #20572  
Old 04-26-2012, 04:10 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Nicke
Hmmm... sen bara bilen ner i marken och sätta på lite old school 3 delade steplip fälgar med guldcentrum. Då räcker 90 hästar mer än bra, low and slow.
Måste bara lite photoshoppa. Vill ha!
 
Attached Images  
  #20573  
Old 04-26-2012, 04:13 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
köp den?
 
  #20574  
Old 04-26-2012, 04:33 PM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
köp den?
...om den är kvar i juni så....
 
  #20575  
Old 04-26-2012, 04:55 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Tenta imorgon! Har jag pluggat?


 
  #20576  
Old 04-26-2012, 05:12 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fan - det är så värt att faktiskt plugga inför tentorna. Min skolgång känns som 900år pga sabbatsår och att jag inte tog skolan på allvar i början. Känns rätt onödigt nu sådär i efterhand ...
 
  #20577  
Old 04-26-2012, 05:19 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jag är så fruktansvärt medveten om att det jag gör inte håller i längden! Vetskapen gör ju allt ännu jobbigare dessutom... Har klarat mig ok än så länge med att panikplugga en eller två dagar innan tentorna och vant mig vid det. Nu när det är jävligt mycket information och samband (makroekonomi t.ex.) så inser man att det inte är en bra idé. Nästa läsår ska jag öppna böckerna under kursen och faktiskt ligga i fas. Då kanske man slipper denna ångesten hela tiden
 
  #20578  
Old 04-26-2012, 05:21 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Axman, har du sett min tråd i klockforumet än? Jag skapade den med dig i åtanke
 
  #20579  
Old 04-26-2012, 05:24 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Nästa läsår ska jag öppna böckerna under kursen och faktiskt ligga i fas. Då kanske man slipper denna ångesten hela tiden

Haha yeah right! Jag pluggade i drygt 6 år och om du bara visste hur många gånger jag sa samma sak till mig själv. Tror du det funkade? Knappast. Om du är som jag, dvs jävligt lat men lyckas snubbla dig vidare ändå på något sätt, då kommer du fortsätta med det tills examen.
 
  #20580  
Old 04-26-2012, 05:26 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Jag är så fruktansvärt medveten om att det jag gör inte håller i längden! Vetskapen gör ju allt ännu jobbigare dessutom... Har klarat mig ok än så länge med att panikplugga en eller två dagar innan tentorna och vant mig vid det. Nu när det är jävligt mycket information och samband (makroekonomi t.ex.) så inser man att det inte är en bra idé. Nästa läsår ska jag öppna böckerna under kursen och faktiskt ligga i fas. Då kanske man slipper denna ångesten hela tiden
Jag skrev Makro 1 i Måndags . Dags att städa upp mina släpkurser (sedan 2006!!) för att kunna hämta ut min examen till sommaren.

Originally Posted by Ludas
Haha yeah right! Jag pluggade i drygt 6 år och om du bara visste hur många gånger jag sa samma sak till mig själv. Tror du det funkade? Knappast. Om du är som jag, dvs jävligt lat men lyckas snubbla dig vidare ändå på något sätt, då kommer du fortsätta med det tills examen.
Haha, då är vi jävligt lika!
 



All times are GMT -4. The time now is 06:59 AM.