Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20081  
Old 03-15-2012, 06:14 AM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Blackout
Vad tycker du om FFens utseende nu när du sett den "irl"? Jag har själv inte sett den men tycker den är riktigt trevlig att vila ögonen på från dom bilder jag har sett.

Jag har sett bilder på den brittisk reggade 599an på något annat forum. Gillar verkligen den folieringen!
Jag tycker att den är riktigt maffig! Men i vissa vinklar ser den lite konstig ut.

Bakifrån är den sjukt snygg:




Kika gärna in och följ min Tumblr om ni vill:

STOCKHOMES.TUMBLR.COM










 

Last edited by SHH; 03-15-2012 at 06:20 AM.
  #20082  
Old 03-15-2012, 06:25 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
Århundradets kryssning? Finns den? Är det skräcködlor mellan 35-40 år på dansgolvet då istället för 45-50-åriga klimakteriekärringar?
Nej skojar bara, det låter som du har några sköna dagar framför dig! Have fun!
Nog finns det en och annan skräcködla även på dom här kryssarna, men det är mestadels är det i åldrarna 20-30 skulle jag säga.
Monday Bar Spring Break Cruise 2012 3 olika golv med världsdjs som spelar från avgång till ankomst med uppehåll 08 - 13 på fredag
Sverige största event för elektronisk musik och värdelns största elektroniska musikkryssnign. Kommer bli galet! Coolt smakprov från en tidigare kryss...
Monday Bar Lucia Cruise 2010 7 hours in 150 seconds - YouTube


Originally Posted by SHH
Jag tycker att den är riktigt maffig! Men i vissa vinklar ser den lite konstig ut.
Kika gärna in och följ min Tumblr om ni vill:
STOCKHOMES.TUMBLR.COM
Har noternat länken, blir kul att se vad du hittar för specialare
 

Last edited by Blackout; 03-15-2012 at 06:30 AM.
  #20083  
Old 03-15-2012, 10:20 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Ni kommer inte tro mig, men precis när vi svängde vänster vid stadion ut mot värta/frihamnen mötte vi en trailer med 4st Fisker Karma

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
 
  #20084  
Old 03-16-2012, 05:30 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Som jag skrev i TNT; Polarn ligger kvar på sjukan och har legat där i 1,5månad nu. DOm vet fortfarande inte vad det är för fel på honom. Han får oerhörda smärtor i ljumskarna och bäckenet, kraftiga skakningar, 35gradig feber mm. Så länge han får morfin så håller sig smärtorna rätt så låga, 1-4 på 10gradig skala. Varje gång han fått permission för att sova hemma så har han vaknat upp vid 3-5tiden och haft så ont så han inte kommit ur sängen. Nu ska dom skicka iväg honom till Lund i början på veckan för att fortsätta genomföra tester och köra uteslutningsmetoden.

Polarn är så jävla positiv så man blir riktigt impad. Kan inte tänka mig hur det gnager i hans skalle när en annan lägger många timmar om dygnet på att tänka på det. Och ja Ludas, du verkar ju ha rätt, läkarna i Växjö har ju inte löst det än ....förhoppningsvis gick läkarna i Lund någon rymdskola eller något och kan lösa det pronto
 

Last edited by strebo; 03-16-2012 at 05:32 AM.
  #20085  
Old 03-16-2012, 05:42 AM
MrV's Avatar
MrV
MrV is offline
Teamspeed Member
Join Date: Dec 2011
Location: Nueva el'stockholmo
Posts: 191
MrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enough
Hoppas dom finner vad som är felet, skulle va skönt att åtminstone veta varför man har dom symtomerna så att man kan få rätt behandling snabbt.


Och 4st fisker? visste inte att dom börjats säljas här :S fast vet iofs att Top Gear Live kommer visa upp fisker i globen i helgen.
 
  #20086  
Old 03-16-2012, 05:46 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Fisker byggs i Finland i Nystad så de kanske bara var på genomfart till eventuell slutdestination.

Kan meddela att förra veckan i Val Thorens var mycket bra. Det snöade två dagar under veckan och resten av tiden var det sol. Det var med andra ord puderåkning som gällde.
 
  #20087  
Old 03-16-2012, 05:59 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!

Bild by Erppa E, on Flickr


Bild2 by Erppa E, on Flickr
 
  #20088  
Old 03-16-2012, 06:05 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Satan vad avis jag blev Erppa. Jag är en riktig "svensson"-bräd/skidåkare. Dvs bara varit på en skidsemester utomlands och 4-5st i Sverige och aldrig i Alperna. Det är verkligen något man måste ta sig för snarast märker jag!
 
  #20089  
Old 03-16-2012, 06:53 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Shit vad skumt det där med din polare strebo. och att just får ont i bäckenet, mycket skumt. Hoppas dom hittar vad det är, det brukar dom göra tillslut.

Callisma är ju återförsäljare av Fisker. En bekant till mig har beställt en och får den levererad till sommaren.
 
  #20090  
Old 03-16-2012, 09:19 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Idag mår man som man förtjänar. Däckade alldeles för tidigt i någon random hytt och missade den dj jag såg fram mot mest, typiskt..
Vaknade för någon timme sen och har precis kommit tillbaka efter en plågsam matresa i centrala Helsingfors. Nu blir det till att inmundiga stora mängder ginlongdrink för att överleva hemresan, festen är nämligen redan igång

Någon mer än jag som har problem att ladda upp bilder med android appen?


Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
 



All times are GMT -4. The time now is 12:28 PM.