Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20481  
Old 04-20-2012, 07:06 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Brontan - den där är verkligen det fulaste jag någonsin sett av en "seriös" biltillverkare. 458 är som en supermodell i jämförelse....
Tycker du inte 458 är snygg? En svart, sänkt 458 är fan inte fy skam alltså
Nya lambo suven ser ut som ett skämt dock om dom där bilderna är officiella. blä
 
  #20482  
Old 04-21-2012, 04:31 AM
Kelderek's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2012
Posts: 124
Kelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
Det är bara ett koncept som tur var. Den kommer inte att byggas tror jag, precis som Estoque.
Det får vi verkligen hoppas...

Fattar inte riktigt varför de så desperat försöker få en SUV att se ut som en sportbil, med extrema lågrofildäck och allt.

Det verkar som om de jobbar stenhårt på att göra något som är både en terrängbil och en sportbil. Resultatet blir något som är varken en terrängbil eller sportbil, utan bara en töntig kompromiss.

Kan inte folk bestämma sig? Småskrattar alltid när jag ser pimpade SUVar glida omkring där det verkar som om ägaren skriker ut "Jag ville ha en sportbil, men jag fick inte köpa en för frugan!"
 
  #20483  
Old 04-21-2012, 04:36 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Kelderek
Kan inte folk bestämma sig? Småskrattar alltid när jag ser pimpade SUVar glida omkring där det verkar som om ägaren skriker ut "Jag ville ha en sportbil, men jag fick inte köpa en för frugan!"
Haha så sant. Om min framtida fru skulle försöka hindra mig från att köpa en sportbil skulle jag binda fast henne och sätta munkavel på henne. Kommer aldrig någonsin kompromissa på sportbilar
 
  #20484  
Old 04-21-2012, 06:03 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Haha så sant. Om min framtida fru skulle försöka hindra mig från att köpa en sportbil skulle jag binda fast henne och sätta munkavel på henne. Kommer aldrig någonsin kompromissa på sportbilar
Haha, okej Tough-Guy!!
 
  #20485  
Old 04-21-2012, 06:09 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Tycker du inte 458 är snygg? En svart, sänkt 458 är fan inte fy skam alltså
Nya lambo suven ser ut som ett skämt dock om dom där bilderna är officiella. blä
Nej jag tycker uppriktigt inte det. 360n och 430n är "riktiga bilar" i jämförelse. Jag tycker 458, MP4-12C och till viss del SLS ser trånga ut. Så fort jag ser dom tänker jag på att huka huvudet och dra ihop axlarna. Jag får helt enkelt en obekväm känsla av dom

Sen kanske det har att göra med att även om jag inte äger någon så är jag ett stort Porsche-fan. Gillar Porsche stil med att bygga snabba GT-bilar som GT2rs, GT3, GT3RS etc där man behöver svänga på ratten och växla själv. Helhetsintrycket är väl ordet jag söker efter ....eller nåt, det är svårt att sätta fingret på vad det riktigt är när det gäller spontanitet
 
  #20486  
Old 04-21-2012, 07:04 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Ludas
Haha så sant. Om min framtida fru skulle försöka hindra mig från att köpa en sportbil skulle jag binda fast henne och sätta munkavel på henne. Kommer aldrig någonsin kompromissa på sportbilar
Det tror du nu men vänta om några år då du varit gift ett antal år och skaffat barn. Din fru meddelar att nej vi köper ingen Porsche utan vi skall ha nyaste Volvo V70 ecodrive 1.1 liter med 105 hästar för den är minnsann säker och miljövänlig. Sedan måste också köket renoveras för det är totalt omodernt då det är fem år gammalt, grannen har dessutom ett nytt, och ert har nu helt fel design. Det slutar med att du köper en scaletrix bilbana med din drömsportbil inkluderad, åt din dotter som inte skulle kunna bry sig mindre och det slutar med att du själv sitter och kör med den och funderar hur fan det gick såhär.
 
  #20487  
Old 04-21-2012, 02:06 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Det tror du nu men vänta om några år då du varit gift ett antal år och skaffat barn. Din fru meddelar att nej vi köper ingen Porsche utan vi skall ha nyaste Volvo V70 ecodrive 1.1 liter med 105 hästar för den är minnsann säker och miljövänlig. Sedan måste också köket renoveras för det är totalt omodernt då det är fem år gammalt, grannen har dessutom ett nytt, och ert har nu helt fel design. Det slutar med att du köper en scaletrix bilbana med din drömsportbil inkluderad, åt din dotter som inte skulle kunna bry sig mindre och det slutar med att du själv sitter och kör med den och funderar hur fan det gick såhär.
Varför verkar detta bekant?
 
  #20488  
Old 04-21-2012, 02:21 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Du kanske borde testa ludas taktik med munkavel o piska?
 
  #20489  
Old 04-21-2012, 02:25 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Du kanske borde testa ludas taktik med munkavel o piska?
Hhhhmm men i andra sammanhang ;-))
 
  #20490  
Old 04-21-2012, 03:08 PM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough



All times are GMT -4. The time now is 11:08 AM.