Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20291  
Old 04-02-2012, 09:01 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Dethär är ett skit land
 
  #20292  
Old 04-02-2012, 09:03 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ni vet att de pengarna går raka vägen till mig va? Jag får tillbaka
 
  #20293  
Old 04-02-2012, 09:29 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
Är det fortfarande samma betygsystem där 2,0 är högsta och snittet ligger runt 0,9-1,0? På vilket sätt är det sämre nu?
Jo det är fortfarande 0.1-2.0 och snittet ligger där omkring du beskrev.
Förra gången jag gjorde provet var det ju en del per block, typ matte, statistik, läs etc. Nu var det flera delar per block. Tex började Verb blocken med 20 ord, sen ett par texter i olika längder på Svenska. Därefter några meningar meningskompleterande uppgifter och till sista några Engelska texter. Senare kom ett identiskt block. Och liknande upplägg för den kvantitativa delen, först matte, sen någon grej jag inte mkr ihåg och efter det statistik.
Tyckte som sagt det blev bökigare när dom blandade flera grejer per block samt att matten överlag var mycket svårare.
Originally Posted by Erppa
Faaan fick brev från skatteverket. De vill ha kompletteringsskatt 4000 euro. Personligen tycker jag de skulle kunna dra åt helvete.
Originally Posted by Nicke
....same same but different....2000€....
Själv cashar jag ut 24+k nok till sommaren
 
  #20294  
Old 04-02-2012, 11:19 AM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Ah, jag får fyrk tillbaka! Tydligen vet inte finska skattemyndigheterna om vad jag förtjänat i Danmark. Dock helt skönt att betala 1,5% skatt och få tillbaka pengar...
 
  #20295  
Old 04-02-2012, 11:23 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Har ni fått besked hem per post eller kollar ni inne på skatteverket.se?
 
  #20296  
Old 04-02-2012, 11:26 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Såg att man kunde kolla själv på roffverket.se ju.
Verkar som att jag får hänga med "de-som-åker-på-det-gänget" i år...
 
  #20297  
Old 04-02-2012, 12:05 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Tråkigt för er som måste betala tillbaka. Själv får jag tillräckligt för att kunna dra ner med Rajan till Milano och tjacka två snygga Boggi kostymer samt kanske ett par italienska kostymskor oxå. Måste ju uppdatera garderoben nu när jag börjar jobb heltid Tack Skatteverket!
 
  #20298  
Old 04-02-2012, 12:16 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Att få tillbaka är ju riktigt dåligt det också då har man lånat gratis till staten utan ränta.
 
  #20299  
Old 04-02-2012, 12:20 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Det beror på hur man ser på det Erppa. Hade jag fått pengarna löpande i småklumpar istället hade jag bränt de på sprit och att äta ute. Nu gör jag istället något lite mer långsiktigt. Visst ingen ränta, men det hade ändå bara blivit några hundralappar...
 
  #20300  
Old 04-02-2012, 12:21 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Det beror på hur man ser på det Erppa. Hade jag fått pengarna löpande i småklumpar istället hade jag bränt de på sprit och att äta ute. Nu blir det istället en jävla fest! Visst ingen ränta, men det hade ändå bara blivit några hundralappar...
Precis
 



All times are GMT -4. The time now is 01:43 PM.