Swedish Teamspeeder? Get in here!
Förra gången jag gjorde provet var det ju en del per block, typ matte, statistik, läs etc. Nu var det flera delar per block. Tex började Verb blocken med 20 ord, sen ett par texter i olika längder på Svenska. Därefter några meningar meningskompleterande uppgifter och till sista några Engelska texter. Senare kom ett identiskt block. Och liknande upplägg för den kvantitativa delen, först matte, sen någon grej jag inte mkr ihåg och efter det statistik.
Tyckte som sagt det blev bökigare när dom blandade flera grejer per block samt att matten överlag var mycket svårare.
Tråkigt för er som måste betala tillbaka. Själv får jag tillräckligt för att kunna dra ner med Rajan till Milano och tjacka två snygga Boggi kostymer samt kanske ett par italienska kostymskor oxå. Måste ju uppdatera garderoben nu när jag börjar jobb heltid Tack Skatteverket!
Det beror på hur man ser på det Erppa. Hade jag fått pengarna löpande i småklumpar istället hade jag bränt de på sprit och att äta ute. Nu gör jag istället något lite mer långsiktigt. Visst ingen ränta, men det hade ändå bara blivit några hundralappar...
Precis