Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19791  
Old 02-26-2012, 06:22 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag har ju blivit kallad Mehmet, det tar fan priset
 
  #19792  
Old 02-26-2012, 06:35 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Skönast var ju ändå historien om när du badade i poolen i Albanien och ingen vågade vara i närheten
 
  #19793  
Old 02-26-2012, 07:01 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Vaddå badade, tänker du på när vi va på ett dansgolv och hade en meter runt oss där ingen vågade vara?
Helt jävla sanslöst är det, så mörk är jag ju inte. Är säkert skäggets fel.
 
  #19794  
Old 02-26-2012, 07:03 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
När jag är på dansgolv vill alla vara precis där jag är
 
  #19795  
Old 02-26-2012, 07:17 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
När jag är på dansgolv vill alla vara precis där jag är
Inte i Albanien. Då flyttar alla på sig och ger dig gott om plats. Ingen vågar prata med dig. Man undrar varför tills grabbarna på bordet brevid förklarar "they´think you bosses" och menar att alla tror att vi är maffia.
 
  #19796  
Old 02-26-2012, 07:18 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Vaddå badade, tänker du på när vi va på ett dansgolv och hade en meter runt oss där ingen vågade vara?
Helt jävla sanslöst är det, så mörk är jag ju inte. Är säkert skäggets fel.
Haha, jahaaa - dansgolv kanske var det var ja! (Var fan fick jag pool ifrån?!)

Stor humor i vilket fall som helst!!
 
  #19797  
Old 02-26-2012, 07:29 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Dave S
Inte i Albanien. Då flyttar alla på sig och ger dig gott om plats. Ingen vågar prata med dig. Man undrar varför tills grabbarna på bordet brevid förklarar "they´think you bosses" och menar att alla tror att vi är maffia.
Hahaha! Ska se till att fixa en fet guldklocka innan jag besöker Albanien då, jag vill ha mer plats!
 
  #19798  
Old 02-26-2012, 12:21 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Då ska man spendera natten i dethär utrymmet, nej har inte blivit inlåst i en fyllecell uta skall åka nattåg till rovaniemi. Bilen är i tågvagnen och imorgån skall det köras typ 800 kilometer. Ibland är det långt ifrån glamour att resa i jobbet.
 
Attached Images  
  #19799  
Old 02-26-2012, 01:08 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Haha nice try, du är ju på Viking Line för att ragga på 60-åriga klimakterietanter. Have fun!
 
  #19800  
Old 02-26-2012, 03:12 PM
Kelderek's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2012
Posts: 124
Kelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
Tjena Kelderek och välkommen till svensktråden. Kul med fler svenskar här.
Vi brukar ha en tradition här att nya medlemmar får presentera sig, typ vilken bil man kör, vad man pluggar eller jobbar med och självklart vilken sexuell läggning man har just kidding. Fyi så har Strebo en förkärlek för MILFar... true story.
Tack för välkomnandet! Verkar vara en hel del svenskar här.

Jag bor i Göteborg och jobbar som konsultchef på ett av de större företagen inom management- och IT-konsulting.

Orsaken till att jag hittade detta forum var givetvis bilintresset: jag kör för närvarande en Porsche Boxster S av 2006 års modell, men den skall snart bytas mot en Boxster S av den nya 981-generationen. När Porsche väl har skruvat ihop den, vilket skall ske i slutet av april...

Vad gäller sexuell läggning så hamnar jag väl någonstans mitt emellan de förslag som var uppe (MILFar och 13-åringar)
 



All times are GMT -4. The time now is 10:16 AM.