Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19551  
Old 02-03-2012, 05:06 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by MrofSweden
Finns lite roligheter med andra ord. Vem är jag?
Robin, 19år.
Tar studenten i Juni, jobbar redan nu som bilsäljare Bmw/Mini parallellt med skolan för att sedan gå över på heltid.
Kör just nu tjänstebil, en Cooper S Coupé. Går i tankarna om att lägga vantarna på en Cayman S, 335i eller något liknande inom en snar framtid.
Vem är du själv?
Kul med en kille till från Linköping, Gusche 'lo.
 

Last edited by Blackout; 02-03-2012 at 05:10 PM.
  #19552  
Old 02-03-2012, 05:15 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by MrofSweden
Finns lite roligheter med andra ord. Vem är jag?
Robin, 19år.
Tar studenten i Juni, jobbar redan nu som bilsäljare Bmw/Mini parallellt med skolan för att sedan gå över på heltid.
Kör just nu tjänstebil, en Cooper S Coupé. Går i tankarna om att lägga vantarna på en Cayman S, 335i eller något liknande inom en snar framtid.
Vem är du själv?
Välkommen. Det är alltså dig jag ska ringa när jag behöver en schysst BMW över helgen, bra att veta.

Originally Posted by Blackout
Kul med en kille till från Linköping, Gusche 'lo.
Två om jag får be.
 
  #19553  
Old 02-03-2012, 05:53 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by EVO
Välkommen. Det är alltså dig jag ska ringa när jag behöver en schysst BMW över helgen, bra att veta.



Två om jag får be.
Hahaha, varför har du inte sagt det tidigare? Jag har ju hängt här i knappt ett halvår nu och först idag lyckas du skita ur dig det.
Bor du här nu eller har du flyttat?
 
  #19554  
Old 02-03-2012, 06:10 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Hahaha, varför har du inte sagt det tidigare? Jag har ju hängt här i knappt ett halvår nu och först idag lyckas du skita ur dig det.
Bor du här nu eller har du flyttat?
:O Trodde jag var ensam här, alla håller ju till i Stockholm eller Skåneland. Bott här i nästan ett år nu, fast kommer från en lite ort i närheten.

Luktar Teamspeed-träff på Autopartner. Mrsweden, när får ni in nya M5:an?
 
  #19555  
Old 02-03-2012, 06:25 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by EVO
:O Trodde jag var ensam här, alla håller ju till i Stockholm eller Skåneland. Bott här i nästan ett år nu, fast kommer från en lite ort i närheten.

Luktar Teamspeed-träff på Autopartner. Mrsweden, när får ni in nya M5:an?
Festligt, hur gammal är du? Har haft min lgh här i Vasastan nu i snart 3 år. Innan dess bodde jag nästan granne med Cloetta..

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
 
  #19556  
Old 02-03-2012, 06:59 PM
EVO's Avatar
EVO
EVO is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2008
Location: Sweden
Posts: 465
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Festligt, hur gammal är du? Har haft min lgh här i Vasastan nu i snart 3 år. Innan dess bodde jag nästan granne med Cloetta..

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
23, blir 24 i år. Du? Okej, 3 år det var ett tag. Har kollat efter lägenhet i Åbylund/Gottfridsberg och Vasastan. Får se hur det blir framåt sommaren.
Granne med Cloetta är ju drömmen.
 

Last edited by EVO; 02-03-2012 at 07:01 PM.
  #19557  
Old 02-04-2012, 01:45 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Woho! -14 och ska snart ut och hjälpa till med att riva polarns hus han köpt. Eller, riva och riva men det enda som ska vara kvar är de bärande väggarna och fönstrena... -4 i huset är det, så blir att jobba sig varm fort

Verktyg:

+

+

=
 
  #19558  
Old 02-04-2012, 04:29 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by EVO
23, blir 24 i år. Du? Okej, 3 år det var ett tag. Har kollat efter lägenhet i Åbylund/Gottfridsberg och Vasastan. Får se hur det blir framåt sommaren.
Granne med Cloetta är ju drömmen.
Okej, då tillhör du årskullen under mig. Letar du bostad eller hyresrätt? Själv köpte jag ett par år efter jag slutade skolan när jag hade jobb, något jag inte ångrar...
Granne med Cloetta är inget speciellt egentligen, man tröttnade på godiset när man var ung. Senaste 15 åren kanske det handlar om två eller tre besök per år i deras fabriksbutik..
Vad sysslar du med nu för tiden?

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
 

Last edited by Blackout; 02-04-2012 at 04:31 AM.
  #19559  
Old 02-04-2012, 04:54 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Hur ser lghmarknaden ut i Linköping? Är det dyrt? Är det stort behov av hyresrätter?
 
  #19560  
Old 02-04-2012, 05:10 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
 



All times are GMT -4. The time now is 02:47 PM.