Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19651  
Old 02-10-2012, 05:39 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by knutherta
...= cos²v(sin²v/cos²v +1) = ((cos²v * sin²v)/cos²v) + cos²v =...

Kanske skulle förtydligat med en parantes till.
Multiplicerar alltså in cos²v i parantesen där du sen i första delen kan stryka bort cos²v/cos²v så det blir sin²v kvar.

Lättare att se om man ställer upp det ordentligt på papper.
Jag var nog lite snabb där, tänkte inte riktigt så långt att cos²v och 1an skulle multipliceras
Tack!
 
  #19652  
Old 02-10-2012, 05:57 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
 
  #19653  
Old 02-10-2012, 06:06 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute


Jox, vad säger du om TG i globen? Självklart kommer det väl inte vara någon super-tillställning men vf ...
 
  #19654  
Old 02-10-2012, 06:17 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag hade såååå sjukligt jävla gärna velat gå men är i Alperna precis just då

Gissa hur deppigt det känns på en skala från en till en miljon.
 
  #19655  
Old 02-10-2012, 06:19 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Ja nu kanske vi inte ska höja TG i globen till några sjuka nivåer så ....7a? Kanske en 8a om jag kommer?
 
  #19656  
Old 02-10-2012, 06:34 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, du ska inte underskatta TG Live, alla som har varit på det har ju sagt att det varit sanslöst bra. Och så får du ju vara i Globen, har du varit i en så stor byggnad någon gång? Dessutom kostade ju en biljett VIP-gräddhyllan bara typ 1,100 spänn!
 
  #19657  
Old 02-10-2012, 06:42 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Globen är faktiskt inte så stor, men visst, är man 1,2m så blir den väl rätt stor. Jag kan tänka mig att så som globen känns för dig, så känns det för mig att gå in på ICA.

Fett nice ju! Om du nu ska ditcha oss så är det inte mer än rätt att du står för biljetterna.
 
  #19658  
Old 02-10-2012, 08:24 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Globen är faktiskt inte så stor, men visst, är man 1,2m så blir den väl rätt stor. Jag kan tänka mig att så som globen känns för dig, så känns det för mig att gå in på ICA.

Fett nice ju! Om du nu ska ditcha oss så är det inte mer än rätt att du står för biljetterna.
Haha vad fan vad du håller på, jag är ju lika lång som dig. Nästan lite längre t o m om man inte räknar din tuppkam som står rakt upp. Bara där är ju en decimeter som försvinner

Jo men det var ju en väldigt småländsk tanke du har där om biljetterna. Så hade du väl sagt även om jag hade gått med, men då hade du skyllt på nåt annat . . .
 
  #19659  
Old 02-10-2012, 08:36 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Haha vad fan vad du håller på, jag är ju lika lång som dig. Nästan lite längre t o m om man inte räknar din tuppkam som står rakt upp. Bara där är ju en decimeter som försvinner

Jo men det var ju en väldigt småländsk tanke du har där om biljetterna. Så hade du väl sagt även om jag hade gått med, men då hade du skyllt på nåt annat . . .
Haha, knappast att vi är lika långa. Det skulle vara för dina platådojjer isåfall.

Småländsk tanke? Jag vet inte om det är specifikt småländskt att bli bjuden, däremot är det skrämmande schtekigt att bjugga...och jag tänkte, så schtekig som du är så kan det inte vara något snack om saken.
 
  #19660  
Old 02-10-2012, 08:47 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Ni verkar va i gott slag inför helgen pojkar
Själv tänkte jag bege mig mot strebo-land och avnjuta helgen där.


Schtekig helg!
 



All times are GMT -4. The time now is 06:40 AM.