Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #18551  
Old 12-12-2011, 03:30 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag är på en weekend i kbh så länge som det bokas in i förväg så jag hinner cleara schemat.
 
  #18552  
Old 12-12-2011, 03:45 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Hellre det än att du ska lägga det på ytterligare en bil som står och ruttnar mellan mercan och porkan
Nu ska du inte vara sådär och förstöra den fina stämningen vi hade för ett ögonblick sen!

Originally Posted by Dave S
Jag är på en weekend i kbh så länge som det bokas in i förväg så jag hinner cleara schemat.
Gött! Fullast på Strøget vinner!
 
  #18553  
Old 12-12-2011, 03:51 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
David och Jox. Ni har ju onekligen ett mer späckat schema så synka datum ni två. Kolla med Axman med så att han inte kan ha någon dålig bortförklaring 2dagar innan
 
  #18554  
Old 12-12-2011, 04:16 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Hur orkar ni åka till fiendeland för en get-together?
 
  #18555  
Old 12-12-2011, 04:26 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Är det någon här som gillar att spela poker?
Vet inte om ni har hört talas om vår svenska pokertalang Viktor Blom men han har iaf varit helt spårlöst försvunnen från internetpokern i 3 månader. Sedan kom han plötsligt tillbaka från ingenstans i förrgår och har sedan dess vunnit 1,5 miljoner $. Haha fan det är så man ska göra. Resa runt och leva loppan i 3 månader, sedan jobba i 3 dagar och tjäna 10 miljoner kronor
 
  #18556  
Old 12-12-2011, 04:36 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Nya slussen ska byggas. Någon som har några åsikter?
Personligen tycker jag slussen just nu är för bedrövligt tråkig. Bara betong... Kan typ inte bli sämre så jag tror det blir bra?
 
  #18557  
Old 12-12-2011, 04:39 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
Är det någon här som gillar att spela poker?
Vet inte om ni har hört talas om vår svenska pokertalang Viktor Blom men han har iaf varit helt spårlöst försvunnen från internetpokern i 3 månader. Sedan kom han plötsligt tillbaka från ingenstans i förrgår och har sedan dess vunnit 1,5 miljoner $. Haha fan det är så man ska göra. Resa runt och leva loppan i 3 månader, sedan jobba i 3 dagar och tjäna 10 miljoner kronor
Det finns nog inte många svenskar som inte hört talas om Isildur1. Rätt imponerande att va off så länge och på ett par timmar spela ihop med än vad en del tjänar under en livstid..

Spelade själv en del när jag var yngre, oftast live med polarna och på skoj. Men även lite online där man tjänade några extra slantar under gymnasietiden. Inga stora vinster eller så men om man hade tråkigt någon dag kunde man spela till sig ett par tusen eller så med lite flyt. Ibland gick man back men allt som allt tror jag nog att jag lyckades hålla mig över +- 0.
Har dock fortfarande ett par kompisar som jag känt sen jag var liten som lirar och livnär sig på det. Spela hemma i ett par månader, åka till Thailand/Vietnamn/Bali/whatever där det finns internet och fortsätta tjäna pengar samtidigt som man ligger och grillar sig i en hängmatta vid en strand..
 
  #18558  
Old 12-12-2011, 04:39 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
Nya slussen ska byggas. Någon som har några åsikter?
Personligen tycker jag slussen just nu är för bedrövligt tråkig. Bara betong... Kan typ inte bli sämre så jag tror det blir bra?
Slussen, är det något man kan äta?
 
  #18559  
Old 12-12-2011, 04:40 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Nya slussen ska byggas. Någon som har några åsikter?
Personligen tycker jag slussen just nu är för bedrövligt tråkig. Bara betong... Kan typ inte bli sämre så jag tror det blir bra?
Jag förstår helt uppriktigt inte hur det kan vara en rikstäckande nyhet. Kan verkligen inte bry mig mindre faktiskt .
 
  #18560  
Old 12-12-2011, 04:48 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
När jag ändå är igång, ett tips tills er andra här. Ge fan i att skaffa en vaxpropp i örat! Det går knappt leva ett normalt liv.
Så imorrn blir det att inställa sig för ett besök hos farbror doktorn på vårdcentralen och be dom suga ut skiten. Revaxör hjälper inte ett skit och när dom kör igång apparaten känns det som hela hjärnan ska följa med ut genom trumhinnan...

Nästa i-landsproblem.
Tänk att Manchester Shitty är så värdelösa och förlorar mot Chelski. Hade dom vunnit hade ju Arsenal behållit 4e platsen.......
 

Last edited by Blackout; 12-12-2011 at 04:56 PM.



All times are GMT -4. The time now is 12:41 PM.