Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19541  
Old 02-03-2012, 04:00 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
hmm 135i känns ju bara som en mindre version av den bil jag redan har
Ska jag ha något liknande skulle det vara M3an eller 1M och båda de är lite för dyra för vad som känns förnuftigt.
Sant men den där är jäkligt påkostad med bra modifikationer.

Men köp en Porsche and never look back!
 
  #19542  
Old 02-03-2012, 04:09 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Sant men den där är jäkligt påkostad med bra modifikationer.

Men köp en Porsche and never look back!
Får nog bli att dra och provköra en så fort snön smälter. Måste dessutom bygga klart min nuvarande först. Lite lätt skrymmande med en hel bilinredning i lägenheten, men har svårt att få tummen ur till att sätta igång bara
 
  #19543  
Old 02-03-2012, 04:09 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Sideways_swe
Sant men den där är jäkligt påkostad med bra modifikationer.

Men köp en Porsche and never look back!
^dethär!
 
  #19544  
Old 02-03-2012, 04:31 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Jag har också för mig det. Men han har ju ägt den ett tag så han har ju lite erfarenhet om den.

Hur blir det för dig då ax, M3an blir kvar ett tag till?
Absolut, hoppas att jag hinner bygga ut garaget i år, då vet man aldrig vad som kan bli till nästa år, men M3:an blir nog kvar!

Har kört för lite med den för att sälja den, dessutom gillar jag den otroligt mycke!

En GT3 eller 430 står högt upp på önskelistan!
 
  #19545  
Old 02-03-2012, 04:34 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Axman, hondrrafemti tüsen kontant. Jag kommer å bitalar imorgon, kompis.
 
  #19546  
Old 02-03-2012, 04:41 PM
MrofSweden's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Jan 2012
Location: Linköping, Sweden
Posts: 82
MrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished road
Originally Posted by Sideways_swe
Dave S: Är du nöjd med din Mini S? Tjejen ska köpa ny bil och jag vill att hon ska köpa nåt roligt såklart. En Cooper S är ju sjukt kul! Har du haft mycket problem med den? Är den nån speciell årsmodell man ska undvika eller som man ska ha? (typ uppdateringar,facelift osv) Den nya blir det inte för den är svin ful.
Godkväll, har lite info jag tänkte sticka in med. Jobbar till vardags med att sälja Mini så har lite hår på bröstet så att säga. Jag skulle rekommendera dig/ni att titta på -08 och nyare, varit inne flertalet av modellåren tidigare med servopumpen som gillar att ge ifrån sig ljud. Lika så är dem nyare mer välbyggda, du slipper vibrationer i backspeglar och annat som kan irritera något enormt. Men en 184hk Cooper S är en riktig godbit. Hör av dig om du vill veta mer!
Med vänlig hälsning, Robin
 
  #19547  
Old 02-03-2012, 04:52 PM
MrofSweden's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Jan 2012
Location: Linköping, Sweden
Posts: 82
MrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished road
Originally Posted by Dave S
Välkommen!
Jox kör en A8 och har en 993 turbo-trampbil.
Sideways har en apsnygg gt3 rs
Axman har en E92 M3
Nicke har en E46 M3, men han är finsk så det räknas inte riktigt.
Erppa har löjligt bra smak och kör 335i coupe
Bronto har väl ingen bil nu.
Strebo kör gissningsvis en 740 eller 240. Det kör väl alla på landet.
Jag kör en E36 318 med M3-dekaler och radband.
Nu har jag väl säkert glömt nån.
Edit: Felix kör väl en 997 targa och Ludas kör...?
Så vem är då du?
Finns lite roligheter med andra ord. Vem är jag?
Robin, 19år.
Tar studenten i Juni, jobbar redan nu som bilsäljare Bmw/Mini parallellt med skolan för att sedan gå över på heltid.
Kör just nu tjänstebil, en Cooper S Coupé. Går i tankarna om att lägga vantarna på en Cayman S, 335i eller något liknande inom en snar framtid.
Vem är du själv?
 
  #19548  
Old 02-03-2012, 04:52 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Måste inflika att R56orna har däremot tappat mycket av gokartkänslan som R53orna hade. Man sitter längre upp och bilen känns betydligt större. Dock är den lite snabbare.
Pitcha in en GP så har hon ju jättemycket plats att lasta på
 
  #19549  
Old 02-03-2012, 04:53 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by MrofSweden
Finns lite roligheter med andra ord. Vem är jag?
Robin, 19år.
Tar studenten i Juni, jobbar redan nu som bilsäljare Bmw/Mini parallellt med skolan för att sedan gå över på heltid.
Kör just nu tjänstebil, en Cooper S Coupé. Går i tankarna om att lägga vantarna på en Cayman S, 335i eller något liknande inom en snar framtid.
Vem är du själv?
Bara en helt vanlig arg albansk dörrvakt.
Välkommen hit
 
  #19550  
Old 02-03-2012, 04:57 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Axman, hondrrafemti tüsen kontant. Jag kommer å bitalar imorgon, kompis.
Kompis, bilen är sold til dek! Kontant under bortet!

Originally Posted by MrofSweden
Godkväll, har lite info jag tänkte sticka in med. Jobbar till vardags med att sälja Mini så har lite hår på bröstet så att säga. Jag skulle rekommendera dig/ni att titta på -08 och nyare, varit inne flertalet av modellåren tidigare med servopumpen som gillar att ge ifrån sig ljud. Lika så är dem nyare mer välbyggda, du slipper vibrationer i backspeglar och annat som kan irritera något enormt. Men en 184hk Cooper S är en riktig godbit. Hör av dig om du vill veta mer!
Med vänlig hälsning, Robin
Nitton år och hår på bröstet, grattis! När du är 20 kanske du får hår på fler ställen!
 



All times are GMT -4. The time now is 09:59 AM.