Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #14541  
Old 06-30-2011, 03:10 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
+11111111

Brukar gå på deras lunch när jag vill unna mig någon gång. De har alltid lika grymma hamburgare! Brukar köra pepper corn varianten btw
Haha! Jag tog med en polare dit häromveckan som aldrig hade varit där. Tror det var i torsdags. Han blev också helt frälst och har varit där varje dag sedan dess utom i söndags
 
  #14542  
Old 06-30-2011, 04:16 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jox var du ironisk i Porsche tråden med 991 eller?
 
  #14543  
Old 06-30-2011, 05:31 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha nä? Den var ju grymt fin inuti. Utsidan återstår att se
 
  #14544  
Old 06-30-2011, 05:42 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Hehe ok. Utsidan kommer väl inte bli kontroversiell direkt så där oroar jag mig inte alls. Jag tycker att insidan ser ut att ha bra kvalité och snygg design men lite för plottrig med mycket knappar. Fast man kanske behöver alla?

Det jag oroar mig för är den elektroniska styrningen. Tänk om hela körkänslan har försvunnit bara för att den ska bli mer komfortabel. Sen gillar jag inte heller att 911an växer och växer för varje generation. Tror nästan jag är mer sugen på en Cayman än en 911 nuförtiden. Nästa generation Cayman kan bli riktigt intressant
 
  #14545  
Old 06-30-2011, 06:01 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Alla bilar växer för varje generation men att de fått ned vikten är ju det viktiga. För mig som är 195 cm lång så är det dessutom välkommet. Vill man köra på bana med hjälm så går tyvärr ganska många bilar bort, ifall man inte vill installera race stolar som är aningen jobbiga i vardagligt bruk. I 996 gick det INTE att köra bekvämt med hjälm och utan var det några millimeter till taket, det skulle ha krävts GT3 stolar och eftermarknadsfästen för att bulta dem rakt i golvet utan skenor för att få det att fungera ordentligt. Däremot är 335 coupen en utmärkt bil utrymmesmessigt för långa personer sitter utan problem i elstolarna med hjälm. Vet faktiskt inte så många bilar som det är möjligt i. Hade tanke på att köpa en Z4M men det gick inte, E46 M3 är trång. 997 har för lågt tak, osv. Sedan finns det en massa andra märken som man direkt kan glömma som bruksbil om man inte vill köra med ryggstödet i gettostil lutande 45 grader bakåt.
 
  #14546  
Old 06-30-2011, 06:39 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Haha! Jag tog med en polare dit häromveckan som aldrig hade varit där. Tror det var i torsdags. Han blev också helt frälst och har varit där varje dag sedan dess utom i söndags
Grymt! Jag hade gärna käkat där varje dag med, men vill inte äta mig för mätt på dem så att man tröttnar. Brukar istället dra dit efter man gjort klart tenta eller någon annan trevlighet.
 
  #14547  
Old 06-30-2011, 07:17 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2008
Location: Hellsinki
Posts: 1,021
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Alla bilar växer för varje generation men att de fått ned vikten är ju det viktiga. För mig som är 195 cm lång så är det dessutom välkommet. Vill man köra på bana med hjälm så går tyvärr ganska många bilar bort, ifall man inte vill installera race stolar som är aningen jobbiga i vardagligt bruk. I 996 gick det INTE att köra bekvämt med hjälm och utan var det några millimeter till taket, det skulle ha krävts GT3 stolar och eftermarknadsfästen för att bulta dem rakt i golvet utan skenor för att få det att fungera ordentligt. Däremot är 335 coupen en utmärkt bil utrymmesmessigt för långa personer sitter utan problem i elstolarna med hjälm. Vet faktiskt inte så många bilar som det är möjligt i. Hade tanke på att köpa en Z4M men det gick inte, E46 M3 är trång. 997 har för lågt tak, osv. Sedan finns det en massa andra märken som man direkt kan glömma som bruksbil om man inte vill köra med ryggstödet i gettostil lutande 45 grader bakåt.
De inte fel på bilarna Erppa, utan på dig! De bara att gå till doktorn och be att dom tar bort ca 10cm från ryggen!
 
  #14548  
Old 06-30-2011, 08:09 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Texas longhorn är en favorit! Har dock aldrig käkat lunch där.. Deras baconinlindade oxfilé med deras bbqsås och en iskall öl i ett glas som stått i frysen. satan vad fint det är
 
  #14549  
Old 06-30-2011, 08:15 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Ja isglasen är fan det BÄSTA!!! Varför gör inte alla så? Fan jag blir skitsugen på öl bara jag tänker på det. Ska vi ta en jävla massa iskalla öl på Longhorn nästa vecka?
 
  #14550  
Old 06-30-2011, 08:19 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Ja isglasen är fan det BÄSTA!!! Varför gör inte alla så? Fan jag blir skitsugen på öl bara jag tänker på det. Ska vi ta en jävla massa iskalla öl på Longhorn nästa vecka?
Jag vart helt stört sugen på ett isglas med öl när jag skrev det. Har båda kommande helger uppbokade. Big four nu i helgen och svensexa för min bästa polare nästa helg. Efter det har jag 4veckors efterlängtad semester, då ska vi fan dricka kall öl!!
 



All times are GMT -4. The time now is 12:44 PM.