Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19041  
Old 01-10-2012, 10:16 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Ett ypperligt exempel på en försvarskampsport som inte funkar i alla lägen. Tänk dig att en våldtäktsman hoppar på en stackars flicktös i en gränd, flicktösen reagerar snabbt pga av sin KravMaga utbildning och sparkar förövaren rakt på kulorna. Till sin förvåning står förövaren kvar, han kände inte ens av sparken. Det hon inte visste är att förövaren var strebo och att hans bollar redan var krossade. Han hade sin nutcruscher byxor på sig och är helt immun mot pungsparkar.
Originally Posted by Ludas
Strebo är den perfekta våldtäktsmannen.
Haha, vafan! Adde har varit på krigsstigen på sistone märker jag. Jag sätter en hundralapp på att han inte kommer dyka upp i Köpenhamn!
 
  #19042  
Old 01-10-2012, 11:04 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
YESSS!!! 1 down, 2 to go.

Jag har tre tentor på tre dagar, den första skrev jag idag för en timma sedan. Det var en flervalstenta på datorn och jag fick precis beskedet att jag klarade skiten.
Nu är det bara att bita ihop och få tentan imorgon och på torsdag gjord också. Aaaaaaaaaaaaaarrrrghhh jävla plugg...
 
  #19043  
Old 01-10-2012, 11:07 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Haha, vafan! Adde har varit på krigsstigen på sistone märker jag. Jag sätter en hundralapp på att han inte kommer dyka upp i Köpenhamn!
Köpenhamn är rätt långt bort för ett TS meet men vafan, varför inte? Kan ju ta bilen ner och få en lite roadtrip samtidigt. finns det nåt rekord stockholm-köpenhamn med bil?
 

Last edited by Sideways_swe; 01-10-2012 at 11:10 AM.
  #19044  
Old 01-10-2012, 11:23 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, fan, jag har ju precis läst Driver av Alex Roy. Satt hela flygresan hem och funderade på om man skulle, och isåfall hur, reda ut något liknande i Sverige. Typ Nord/Syd eller Öst/Väst
 
  #19045  
Old 01-10-2012, 11:41 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Haha Då kan jag skriva en bok om resan och sen TS mötet och sälja 1miljon ex

Nån som prövat LCHF diet nånting? Jag ska börja träna igen nu och tänkte köra nån form av diet haha. det här är den enda som verkar vettig och som man kanske kan hålla.
 
  #19046  
Old 01-10-2012, 12:43 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag antar att du redan vet min inställning till dieter Adde men bara för säkerthetsskull tänker jag ge dig min åsikt igen.

LCHF och allt vad dom heter är bara hokuspokus. Du kommer aldrig hålla dig till den dieten livet ut ändå så det är bättre att hitta en egen diet, som i samband med fysisk motion gör att du håller en sund vikt.

Man behöver inte äta fisklever och sova i proteinpulver för att lyckas hålla sig fit. Begränsa skräpmat till söndagar, drick bara öl på fredag och lördag, sluta med läsk, godis och chips och träna 2-5ggr i veckan och du kommer må som en prins!
 
  #19047  
Old 01-10-2012, 01:21 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Jag antar att du redan vet min inställning till dieter Adde men bara för säkerthetsskull tänker jag ge dig min åsikt igen.

LCHF och allt vad dom heter är bara hokuspokus. Du kommer aldrig hålla dig till den dieten livet ut ändå så det är bättre att hitta en egen diet, som i samband med fysisk motion gör att du håller en sund vikt.

Man behöver inte äta fisklever och sova i proteinpulver för att lyckas hålla sig fit. Begränsa skräpmat till söndagar, drick bara öl på fredag och lördag, sluta med läsk, godis och chips och träna 2-5ggr i veckan och du kommer må som en prins!
Det var precis det svaret jag ville ha! tack säger jag samtidigt som jag mumsar i mig kycklingpasta!

Jag kan iofs tänka mig att dieter liknande lchf m.m kan funka om man är riktigt fet och vill gå ned i vikt? Nu är ju jag som tur är inte fet men känner mig jävligt slapp efter att inte tränat på 7månader..
 

Last edited by Sideways_swe; 01-10-2012 at 01:23 PM.
  #19048  
Old 01-10-2012, 02:43 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jox, jag har ett klagomål till dig som mod här på forumet.

När jag ska ge rep så kommer inte längre den där lilla rep-boxen upp som tidigare utan jag vidarebefordras fram till en separat rep-sida. Sjukt omständigt och tidskrävande. Det har varit så i några dagar nu, tror att Axman och flera andra har upplevt samma sak. Jag kör google chrome som browser. Vore soft om det gick att få tillbaka rep-boxen igen
 
  #19049  
Old 01-10-2012, 03:42 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jox, jag har ett klagomål till dig som mod här på forumet.

När jag ska ge rep så kommer inte längre den där lilla rep-boxen upp som tidigare utan jag vidarebefordras fram till en separat rep-sida. Sjukt omständigt och tidskrävande. Det har varit så i några dagar nu, tror att Axman och flera andra har upplevt samma sak. Jag kör google chrome som browser. Vore soft om det gick att få tillbaka rep-boxen igen
Samma här, men i och för sig så kommer man tillbaka till sidan igen!

Pröva på mig så får du se!
 
  #19050  
Old 01-10-2012, 04:26 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ ^ Funkar perfekt Ludas!
 



All times are GMT -4. The time now is 02:30 PM.