Swedish Teamspeeder? Get in here!
Nog har man sett det där klippet men måste erkänna att jag inte är jättebra på att name-droppa skiåkare. Sätter ju landningen riktigt jävla snyggt!Fett med kristallkrona btw!
Förövrigt var det bättre förr.
770 HP Audi Quattro S1 Group B Monster by ProSpeed Bulgaria - YouTube
Nyhetstorka på expressen? Det var det löjligaste jag sett.
Expressen.tv - Polisens Värsta - se TV på expressen.se
Okej Saabens filbyte var väl kanske inte den bästa ,men vafan pickupen som korsar heldraget? han använder ju t.om blinkers. Det där ser man ju varannan minut i sthlms trafiken. Gillar hur dom försöker att få allt så jävla dramatisk. zoomar in och lägger på skräckfilmsmusik
Okej Saabens filbyte var väl kanske inte den bästa ,men vafan pickupen som korsar heldraget? han använder ju t.om blinkers. Det där ser man ju varannan minut i sthlms trafiken. Gillar hur dom försöker att få allt så jävla dramatisk. zoomar in och lägger på skräckfilmsmusik
Last edited by Sideways_swe; Nov 15, 2011 at 12:05 PM.
Nyhetstorka på expressen? Det var det löjligaste jag sett.

Vad faaan, det där var det löjligaste jag har sett!!! Pickupen måste ju bara ha missat att det blev heldraget plötsligt för att han hade lastbilen till höger, han trängde sig ju inte ens utan saktade ner och svängde in!!!! Fattar inte ens hur poliserna kan med att ta stackarn. En yrkesbil som ö h t blinkar i Stockholmstrafiken borde ju snarare få ett pris.
)

Wow, helläckert, skönt med den balkongen, grattis igen!
aaahhh nu trillar poletten ned. Undrade varför det stod "S8 buttplug edition" i bak på hans bil. Får höra av mig till honom när det är dags.
Grym video och vilken underbar drift han bjuder på vid 2:40! Helt perfekt.
Audi Quattro Sport S1 Rally Group B "Total Tribute" - YouTube 

Det är väl nåt sånt här jag kommer sträva efter inredningsmässigt.

Mystisk man men icke desto mindre en legend!