Swedish Teamspeeder? Get in here!
Underbart Bronto.
Förresten så var det ju Oktoberfest i Stockholm i år ute vid Älvsjö. De hade först tänkt ha det på Gärdet men ändrade tyvärr ort. Om de kör igen nästa år borde vi fan dra dit på TS meet. Alternativt ner till München for the real deal.
Förresten så var det ju Oktoberfest i Stockholm i år ute vid Älvsjö. De hade först tänkt ha det på Gärdet men ändrade tyvärr ort. Om de kör igen nästa år borde vi fan dra dit på TS meet. Alternativt ner till München for the real deal.
Ludas jag skyller på dig nu. Efter att du posta Avicii videon har jag mer eller mindre lysnat hela dagen på Avicii och på något sätt har det eskalerat till att jag måst få en bil med kopiöst många hästkrafter. Vet inte hur detta hänger ihop men har lust att slänga mig på golvet och sparka/gråta/skrika som små barn... VILL HA! VILL HA!
Wow! Fick hem lite Swissvax-prylar idag och var bara tvungen att testa lite med en gång. Kostade ju så in i helvete (det är ju bögdyrt i vanliga fall men nu står CHFen i all time high också) så jag var beredd på att bli besviken och känna mig assrapad - men fy satan vad bra deras grejer är alltså!