Swedish Teamspeeder? Get in here!

Från det ena till det andra - jag är förkyld som bara den, det har gått runt i familjen i ett par 3 veckor nu men jag har varit i kanonform, tills i natt när jag vaknade och hade ont i halsen och ut i öronen.
Har varit en tuff dag på jobbet idag, med möte utomhus på ett bygge i blåsten, och jobbat full dag. Sitter hemma och sippar 12-årig Balvenie Duoble wood just nu

Måste jobba imorgon också - möte på eftermiddagen

Krya på dig! Alltså är det ett scoop om en lesbisk taxichaufför nätshoppar för hisnande fyra tusen i månaden? Ami, 29, nätshoppade för 4 000 i månaden | Nyheter | Aftonbladet Är det ett skämt eller? Folks jäkla elräkning kan ju diffa mer än 4,000 från en månad till en annan.
Haha jaa ja, jag vet att ni inte gör det, men humor är alltid bäst överdriven! Jag tror t ex heller inte att din nya chef kallar dig "fubick" (för övrigt världens roligaste ord).Jobbar du i Lund nu alltså? Måste vara skönare än att pendla in till Malmö. Fast jo, du har sagt ganska nyligen att du börjat säga "saar vi", så du pratar skånska till 67% enligt mina beräkningar.
Alltså är det ett scoop om en lesbisk taxichaufför nätshoppar för hisnande fyra tusen i månaden? Ami, 29, nätshoppade för 4 000 i månaden | Nyheter | Aftonbladet Är det ett skämt eller? Folks jäkla elräkning kan ju diffa mer än 4,000 från en månad till en annan.
Jävligt otippat att Juholt har flest facebookvänner av alla politiker, mer än 3 gånger så många som moderaten mest flest facebookvänner. Konstigt att det går som det går för sossarna när allt han gör är att facebooka hela dagarna...
Politikerna som är störst på Facebook - DN.SE
Politikerna som är störst på Facebook - DN.SE
Fast det är ju skillnad på 14000 vänner (max är väl omkring 5000?) och 14000 "gilla en random sida" som Juholt förmodligen inte ens har skapat själv..
Men jag kan ha fel
Ps jag röstade också blått senast!
Men jag kan ha fel

Ps jag röstade också blått senast!
Äntligen officiellt.
Meca stäms för sin reklam | Näringsliv | SvD
Dagens Industri
Jävligt roligt mål.
Meca stäms för sin reklam | Näringsliv | SvD
Dagens Industri
Jävligt roligt mål.
Inatt har jag i alla fall kunnat sova
det kunde jag inte igår natt, så nu vet jag hur du har det! Sitter på tåget och degar. Ska vi slå vad om att den typ enda gång som jag väljer att ta tåg istället för att köra så kommer det bli kaos och jag kommer sitta fast i typ Mjölby hela helgen?