Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Jan 3, 2012 | 02:58 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman

Från det ena till det andra - jag är förkyld som bara den, det har gått runt i familjen i ett par 3 veckor nu men jag har varit i kanonform, tills i natt när jag vaknade och hade ont i halsen och ut i öronen.

Har varit en tuff dag på jobbet idag, med möte utomhus på ett bygge i blåsten, och jobbat full dag. Sitter hemma och sippar 12-årig Balvenie Duoble wood just nu

Måste jobba imorgon också - möte på eftermiddagen
Trist, alla verkar vara sjuka nu nästan. Men du har ju garanterat hittat bästa kuren - alkohol är väldigt underskattat i samband med sjukdom! I alla fall för dess renande snedstreck medicinska effekter. Sen är det ju rätt gott också Krya på dig!

Old Jan 3, 2012 | 03:04 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Alltså är det ett scoop om en lesbisk taxichaufför nätshoppar för hisnande fyra tusen i månaden? Ami, 29, nätshoppade för 4 000 i månaden | Nyheter | Aftonbladet Är det ett skämt eller? Folks jäkla elräkning kan ju diffa mer än 4,000 från en månad till en annan.

Old Jan 3, 2012 | 03:11 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Haha jaa ja, jag vet att ni inte gör det, men humor är alltid bäst överdriven! Jag tror t ex heller inte att din nya chef kallar dig "fubick" (för övrigt världens roligaste ord).

Jobbar du i Lund nu alltså? Måste vara skönare än att pendla in till Malmö. Fast jo, du har sagt ganska nyligen att du börjat säga "saar vi", så du pratar skånska till 67% enligt mina beräkningar.
En sköterska använde nyligen ordet "tösabejt" (dvs tös-bit, ungefär gumman eller flickan på vanlig svenska) helt allvarligt menat. Det slår fubick med hästlängder

Old Jan 3, 2012 | 03:16 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Alltså är det ett scoop om en lesbisk taxichaufför nätshoppar för hisnande fyra tusen i månaden? Ami, 29, nätshoppade för 4 000 i månaden | Nyheter | Aftonbladet Är det ett skämt eller? Folks jäkla elräkning kan ju diffa mer än 4,000 från en månad till en annan.
Antar att det är det i Stockholm, , , ,

Old Jan 4, 2012 | 11:40 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jävligt otippat att Juholt har flest facebookvänner av alla politiker, mer än 3 gånger så många som moderaten mest flest facebookvänner. Konstigt att det går som det går för sossarna när allt han gör är att facebooka hela dagarna...

Politikerna som är störst på Facebook - DN.SE

Old Jan 4, 2012 | 12:08 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Linktown
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Fast det är ju skillnad på 14000 vänner (max är väl omkring 5000?) och 14000 "gilla en random sida" som Juholt förmodligen inte ens har skapat själv..
Men jag kan ha fel

Ps jag röstade också blått senast!

Old Jan 5, 2012 | 08:04 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Äntligen officiellt.

Meca stäms för sin reklam | Näringsliv | SvD
Dagens Industri

Jävligt roligt mål.

Old Jan 5, 2012 | 08:30 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Trist, alla verkar vara sjuka nu nästan. Men du har ju garanterat hittat bästa kuren - alkohol är väldigt underskattat i samband med sjukdom! I alla fall för dess renande snedstreck medicinska effekter. Sen är det ju rätt gott också Krya på dig!
Tack Jox, har varit super förkyld sen jag skrev detta, blev inget möte igår, men jobbade ett antal timmar mitt på dan. När jag kom hem igår så blev det sängen, med kläder och raggsockor på, ända till idag, du vet, sådär när man är varm men fryser ändå= feber.

Inatt har jag i alla fall kunnat sova det kunde jag inte igår natt, så nu vet jag hur du har det!

Old Jan 5, 2012 | 11:47 AM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Sitter på tåget och degar. Ska vi slå vad om att den typ enda gång som jag väljer att ta tåg istället för att köra så kommer det bli kaos och jag kommer sitta fast i typ Mjölby hela helgen?

Old Jan 5, 2012 | 12:02 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Med tanke på att varje dag är kaos för SJ så är risken nog överhängande Dave.
Det snöade som fan i Stockholm idag, hoppas det smälter bort imorgon...

All times are GMT -4. The time now is 02:46 PM.