Swedish Teamspeeder? Get in here!
Har ingen aning, ägnar inte min tid åt att bry mig så mycket om vad andra gör, jag försöker att leva mitt eget liv istället!
Nja inte direkt. Tycker det är syns att alla artister med stor potential alltid ska gå åt mainstream hållet idag. Bromance tyckte jag var riktigt bra innan den skulle få sin mainstream behandling i form av vocals som resulterade i Seek Bromance. Hade gärna sett Tim stannat kvar vid det soundet han slog igenom med.
Förutom originalet av Bromance är nog det är det bästa som kommit av av Avicii
Tim Berg - Bromance (Tucandeo Rework) - YouTube
Förutom originalet av Bromance är nog det är det bästa som kommit av av Avicii
Tim Berg - Bromance (Tucandeo Rework) - YouTube
Jag tycker det är ganska coolt att Sverige har blivit så bra inom Housemusik nu de senaste åren. Det började ju slå igenom när jag gick på gymnasiet 2004-2006 och nu är Swedish House Mafia det första elektroniska bandet som ska spela på Madison Square Garden i NY! 60 000 personer ska de ta så blir nog ett sjukt drag
Jag tycker det är ganska coolt att Sverige har blivit så bra inom Housemusik nu de senaste åren. Det började ju slå igenom när jag gick på gymnasiet 2004-2006 och nu är Swedish House Mafia det första elektroniska bandet som ska spela på Madison Square Garden i NY! 60 000 personer ska de ta så blir nog ett sjukt drag
Last edited by Blackout; 11-16-2011 at 08:23 AM.
LOL, M A Numminen är ju verkligen hedersmedlem i en dekadent herrkör jag också "sjunger" (super) i. Har tom. uppträtt tillsammans me M A uppe på en scen på en talangjakt
Här är en av våra godingar (karaoke version, för ingen vill nu väl egentligen lyssna på oss):
Fetto - YouTube
Ludas 1
Jox 1
Nicke 1
Här är en av våra godingar (karaoke version, för ingen vill nu väl egentligen lyssna på oss):
Fetto - YouTube
Ludas 1
Jox 1
Nicke 1
Last edited by Nicke; 11-16-2011 at 09:08 AM.
En original låt behöver absolut inte vara dålig. Men det är nästan mer intressant att höra tolkningar från andra producenter i form av remixar/bootlegs. Ofta tycker jag originalremixar ganska fort blir "sönderspelade" på fester/klubbar/radioshower etc. och anledningen att man fastnar för en remix är väl att man tycker att den förbättrats om man jämför den mot originalet.
Men det är bara min högst personliga åsikt